اخبار بازی

بازی Yakuza: Like a Dragon به رکورد فروش 1.8 میلیون نسخه‌ای رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۰۹ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

هشتمین قسمت اصلی این سری، 400 هزار نسخه در ژاپن و 1.4 میلیون نسخه در بقیه نقاط جهان فروخته است. طبق این آمار، بازی Yakuza: Like a Dragon به یکی از پرفروش‌ترین نسخه‌های این فرنچایز تبدیل شده است.

سری Yakuza در سال‌های اخیر از رشد قابل توجهی در بازارهای خارج از ژاپن برخوردار بوده است و همانطور که انتظارش را داشتیم، همین موضوع منجر به افزایش فروش نسخه هشتم آن شده است. در واقع، هشتمین قسمت اصلی این سری با نام Yakuza: Like a Dragon – که فرنچایز را با سبک مبارزات نوبتی آشنا کرد، به طور خاص از فروش بالایی برخوردار بوده است.

همانطور که سگا در جلسه اخیر مدیریتی خود اعلام کرد، بازی Yakuza: Like a Dragon حدود 1.8 میلیون واحد در سراسر جهان و در تمامی پلتفرم‌ها فروخته است. در ژاپن، این بازی بیش از 400 هزار واحد به فروش رساند؛ در حالی که بیش از 1.4 میلیون نسخه فروش را در سایر نقاط جهان تجربه کرده است. شایان ذکر است که این بازی اغلب به صورت رایگان برای مشترکین PlayStation Plus و Xbox Game Pass در دسترس بوده است، به این معنی که تعداد کل بازیکنان آن احتمالا بیشتر از آمار فروش آن است.

سری Yakuza در این نسخه مجددا متولد شد. تم‌ها و مکانیک‌های جدید این بازی، یک ژانر کاملا جدید را به طرفداران معرفی کردند. این نسخه بدون شک یکی از بهترین بازی‌هایی است که این سری تا به حال به خود دیده است.

بازی Yakuza: Like a Dragon برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد. دنباله آن با نام Like a Dragon: Infinite Wealth، در تاریخ 6 بهمن 1402 (26 ژانویه 2024) برای همین پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید