اخبار تکنولوژی

برای ثبت نام در ChatGPT دیگر نیاز به شماره تلفن ندارید

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۱ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاکنون کاربران ایرانی به دلیل عدم پشتیبانی از شماره‌های داخلی، قادر به ثبت‌نام مستقیم در ChatGPT نبودند و مجبور به خرید شماره خارجی بودند.

اما اکنون OpenAI امکان ثبت‌نام فقط با ایمیل را بدون نیاز به شماره تلفن فراهم کرده است تا کاربران ایرانی نیز بتوانند به‌راحتی از امکانات این چت‌بات استفاده کنند. علاوه‌بر این، امکان ارتباط صوتی نیز به‌صورت رایگان در دسترس همه کاربران قرار گرفته تا بتوانند با ضربه زدن بر روی آیکون هدفون، تماس صوتی برقرار و پرسش و پاسخ‌ها را به‌صورت شفاهی انجام دهند.

OpenAI ابتدا قابلیت ارسال پیام صوتی با ChatGPT را برای کاربران پریمیوم فراهم کرد. حال اعلام کرد این قابلیت برای همگان در دسترس است.

این تصمیم درست در زمانی گرفته شد که سم آلتمن مدیرعامل اخراج شد. در نمایشی از قابلیت صوتی، از چت جی پی تی سوالی تحت عنوان «شب طولانی برای تیم بوده و ما گرسنه هستیم. برای 778 نفر چه تعداد پیتزای 16 اینچی سفارش دهم؟» از ChatGPT پرسیده شد که به تهدید کارمندان به منظور کناره‌گیری از OpenAI در اعتراض به اخراج سم آلتمن بود. گرگ براکمن که پس از آلتمن استعفا کرده بود نیز از این قابلیت حمایت کرد.

اما حالا خبر داده شد آلتمن دوباره به عنوان مدیرعامل OpenAI منصوب شده و احتمالا براکمن نیز به این شرکت بازخواهد گشت.

نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت ارتباط صوتی با ChatGPT چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید