اخبار تکنولوژی

دیگر نیازی به گوشی پیکسل یا گلکسی برای استفاده از جمینای در Messages ندارید!

قفل ضد سرقت در گوشی های گوگل
نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

تا زمانی که تلفنی با ۶ گیگابایت رم یا بیشتر داشته باشید، می‌توانید از هوش مصنوعی جمینای به راحتی استفاده کنید.

گوگل برای اولین بار چت‌بات جمینای را برای برنامه Messages خود در اوایل سال جاری منتشر کرد، اما خبر بد این بود که به یک دستگاه گوگل پیکسل یا سامسونگ گلکسی نیاز داشتید. خوشبختانه، این الزام اکنون کاهش یافته است.

این شرکت به‌تازگی از دسترسی به جمینای در Google Messages برای هند خبر داد. بااین‌حال، همچنین به‌طور بی‌سروصدا صفحه پشتیبانی خود را به‌روز کرد تا نشان دهد که شما فقط به یک دستگاه اندرویدی با ۶ گیگابایت رم یا بالاتر نیاز دارید.

در مقابل، یک نسخه بایگانی‌شده از صفحه پشتیبانی از اوایل این ماه به‌طور خاص خواستار گوشی پیکسل ۶ و بالاتر، یک پیکسل فولد، یک گوشی سری سامسونگ گلکسی S22 یا بالاتر، یک گلکسی Z Flip یا جدیدتر، یا یک گلکسی Z Fold و جدیدتر شده بود.

این خبر خوبی برای هند است زیرا طبق گزارش Canalys در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۴، شیائومی، ویوو، اوپو و ریلمی همگی به سامسونگ در پنج رتبه برتر ملحق می‌شوند. اما این خبر خوبی برای سایر بازارهایی است که ممکن است برندهای مختلف محبوب‌تر باشند.

این تنها خبر گوگل با محوریت هند نیست، زیرا این شرکت فاش کرد که برنامه جمینای و جمینای پیشرفته اکنون در این منطقه در دسترس هستند. هر دو به زبان انگلیسی و نه زبان هندی در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید