اخبار تکنولوژی

یوتیوب با این قابلیت جدید، کاربران را غافلگیر کرد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

صفحه اصلی یوتیوب حالا اگر کاربران تاریخچه ویدیوهای تماشا شده خود را خاموش کرده باشند، ظاهر بسیار متفاوتی خواهد داشت. در این حالت، به جای نمایش ویدیوهای پیشنهادی، صفحه‌ای خالی نشان داده می‌شود.

گوگل اعلام کرده این تغییر بخشی از برنامه آنها برای ارائه تجربه جدید به کاربران است. با این تغییر، در صورت خاموش بودن تاریخچه، هیچ ویدیوی پیشنهادی در صفحه اصلی نمایش داده نمی‌شود. کاربران در صفحه اصلی یوتیوب فقط نوار جستجو و دکمه‌های مربوط به Shorts، Subscriptions و Library را مشاهده خواهند کرد.

گوگل اعلام کرده این ویژگی طی چند ماه آینده برای همگان در دسترس خواهد بود، اما تعدادی از کاربران آن را مشاهده کرده‌اند. براساس تصویر منتشر شده، در حالت خاموش بودن تاریخچه، پیامی در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود مبنی بر اینکه:

«تاریخچه تماشای شما خاموش است. شما می‌توانید در هر زمان تنظیمات را تغییر دهید تا جدیدترین ویدیوهای مناسب برایتان نمایش داده شود.»

این تغییر برای کسانی که از نمایش ویدیوهای نامربوط ناراضی‌اند، مفید است. اما ممکن است برخی کاربران را مجبور به روشن کردن تاریخچه کند. گوگل توضیح داده این تغییر برای مشخص شدن ویژگی‌های لازم برای پیشنهاد ویدیو و ساده‌تر شدن تجربه برای کاربران ترجیح‌دهنده جستجو، انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید