اخبار تکنولوژی

یوتیوب تی‌وی ارتقای کیفیت تصویر با گزینه “1080p Enhanced” را دریافت می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوگل قرار است تا گزینه 1080p Enhanced را به گزینه‌های کیفیتی یوتیوب تی‌وی اضافه کند تا انتخاب‌های بیشتری را در اختیار کاربران قرار بدهد.

خبر خوبی برای طرفداران یوتیوب تی‌وی! حالا کاربران می‌توانند از کیفیت تصویر بهتری برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان، از سریال‌های جذاب گرفته تا مسابقات زنده ورزشی، لذت ببرند. گوگل در حال معرفی یک تنظیم جدید به نام “1080p Enhanced” برای مشترکین یوتیوب تی‌وی و کانال‌های پرایم‌تایم است.

تنظیم 1080p Enhanced با افزایش نرخ بیت، کیفیت بهتری نسبت به رزولوشن موجود 1080p60 ارائه می‌دهد. گوگل این به‌روزرسانی را پس از انتشار خبر آن توسط یک کاربر Reddit تأیید کرد. طبق پاسخ گوگل، تنظیم 1080p Enhanced “بالاترین کیفیت تصویر” را ارائه می‌دهد. کاربرانی که از قبل به این گزینه دسترسی داشته‌اند، گزارش می‌دهند که رزولوشن 1080p Enhanced برای تمام کانال‌های دارای 1080p60، مانند پارامونت و سای‌فای، در دسترس است. همچنین، این گزینه در راستای ارتقای کیفیت تصویر برای مشترکین Premium در پلتفرم اصلی یوتیوب در سال ۲۰۲۳ قدم برداشته است.

در حال حاضر، هر مشترک یوتیوب تی‌وی و کانال‌های پرایم‌تایم که از یک دستگاه استریم به‌روز و سازگار با 4K استفاده می‌کند، با دسترسی به تنظیمات کیفیت تصویر می‌تواند به این گزینه دسترسی پیدا کند. با این حال، گوگل باگ کوچکی را کشف کرده است که مانع انتخاب دستی 1080p Enhanced می‌شود. با وجود این، به گفته گوگل این باگ روی کیفیت تصویر تاثیری ندارد و در حال رفع آن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید