اخبار سینما

زخم کاری 3 با محوریت جواد عزتی کلید خورد

زخم کاری 3 با محوریت جواد عزتی کلید خورد
نویسنده : تحریریه۲۹ آبان ۱۴۰۲
4 دیدگاه

فصل دوم سریال «زخم‌کاری» رو به پایان است و این درحالی است که پیش‌تولید نهایی این فصل رو به پایان است و گروه به زودی فصل سوم را جلوی دوربین می‌برند.

لازم به ذکر است که صحبت‌هایی مبنی بر دلخوری جواد عزتی وجود دارد و همین موجب شده تا شروع فیلمبرداری فصل سوم با دست‌اندازهایی مواجه شود، اما با رفع این مشکلات قرار است فیلمبرداری این فصل به زودی شروع شود.

اتفاق مهمی که گفته می‌شود در فصل سوم مخاطبان را شگفت‌زده می‌کند، ازدواج مالک با سیما (الناز ملک) است.

داستان این فصل سوم نیز براساس یکی از نمایشنامه‌های ویلیام شکسپیر طراحی شده است. آنطوری که گفته می‌شود منبع اقتباس فصل سوم نمایشنامه ریچارد سوم است. مهدویان فصل اول را براساس نمایشنامه «مکبث» و فصل دوم را براساس نمایشنامه «هملت» ساخت.

در فصل سوم برخلاف فصل دوم جواد عزتی نقش پررنگی در داستان دارد و همه فیلم حول شخصیت وی اتفاق می‌افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. fatemeh گفت:

    ازدواج مالک با سیییییمااااا …. :)))))

  2. احمدرضا گفت:

    دلمون به مالک خوشه(: کاش زود فصل سوم بیاد

  3. ناشناس گفت:

    دقیقا همینه براساس نمایشنامه هنری که همون مالک باشه برای خاتمه جنگها با ملکه ازدواج میکنه حالا یااین ملکه سیمائه یا پانته آ دخترخواهر ریز آبادبیوشایدهم منصوره باشههه چون تنها وارث عمو منصوره س که هنوزم بنظرم زنده باشه…

  4. ناشناس گفت:

    دقیقا همینه براساس نمایشنامه هنری که همون مالک باشه برای خاتمه جنگها با ملکه ازدواج میکنه حالا یااین ملکه سیمائه یا پانته آ دخترخواهر ریز آبادبیوشایدهم منصوره باشههه چون تنها وارث عمو منصوره س که هنوزم بنظرم زنده باشه…..