اخبار سینما

رئالیتی شو ضد کی پخش میشود؛ اسامی بازیکنان و داستان مسابقه

رئالیتی شو ضد کی پخش میشود
نویسنده : سارا محمدی۳۱ خرداد ۱۴۰۲
15 دیدگاه

سعید ابوطالب کارگردان پرکار شبکه نمایش خانگی که پیش از این شب های مافیا، پدرخوانده، مسابقه 77 ساعت، رالی ایرانی و شام ایرانی را ساخته، این بار قرار است با رئالیتی شو ضد به جمع طرفداران بازگردد. ضد یا ضد جاسوسی یک برنامه مسابقه ای جدید با حضور هنرمندان و بازیگران است که قرار است در سال 1402 پخش شود. در ادامه در مورد زمان پخش رئالیتی شو ضد با اجرای مجید واشقانی و سایر اطلاعاتی که در مورد آن وجود دارد صحبت می کنیم. با مگ تک همراه باشید.

زمان پخش رئالیتی شو ضد سعید ابوطالب

آغاز زمان پخش اولین قسمت از رئالیتی شو ضد از شبکه نمایش خانگی (پلتفرم تماشاخونه) روز یکشنبه 25 تیر ماه 1402 ساعت 20 اعلام شده است. رئالیتی شو ضد در 15 قسمت ساخته شده و هر قسمت 90 دقیقه است.

بازیکنان رئالیتی شو ضد چه کسانی هستند؟

در فصل اول ضد 3 گروه 10 نفره با بهم به رقابت می پردازند. گرچه هنوز اسامی قطعی پلیرهای رئالیتی شو ضد اعلام نشده اما سعید ابوطالب اعلام کرده قصد دارد از چهره های جدید استفاده کند تا برنامه جذابیت بیشتری داشته باشد. تاکنون حضور برخی چهره ها از جمله امیرحسین رستمی، الیکا عبدالرزاقی، کمند امیرسلیمانی، حدیث میرامینی، هومن خیاط، بهنام تشکر، مجتبی پوربخش، امیر کاظمی، علی صالحی و امیرحسین مدرس در این برنامه قطعی شده و بهاره افشاری، امیر علی نبویان و حامد آهنگی که از بازیکنان پرحاشیه شب های مافیا بودند در ضد حضور ندارند.

داستان بازی ضد درباره چیست؟

تفاوت ضد با مافیا این است که در رئالیتی شو ضد مفهوم شب و روز وجود ندارد، ضد یک بازی نقش مخفی است که در آن باید به تحلیل گفتار دیگران توجه کرد. بازی در پاریس 1986 جریان دارد، عده ای گردشگر توسط جاسوس ها ربوده شده اند و مبارزه جاسوس ها با ضد جاسوس ها داستان اصلی ضد می باشد. همچنین بخش های اصلی بازی شامل گفت و گو، شلیک، درخواست بازداشت، ملاقات، درخواست مبادله و خواب زدگی هستند.

عوامل ساخت رئالیتی‌ شو ضد

کارگردانسعید ابوطالب
تهیه کنندهسعید ابوطالب
مجریمجید واشقانی
تدوینسینا دوراندیشان
نویسنده سعید ابوطالب
مجری رئالیتی شو ضد کیست؟

مجید واشقانی که در ساخته های قبلی سعید ابوطالب به عنوان یکی از بازیکنان چالشی بود در این برنامه به عنوان مجری حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. امیر گفت:

    به نظر من بدون وجود بازیکنان پر حاشیه بازی کمی جذابیت خودش رو از دست می ده

  2. سلیمانی گفت:

    سلام ممنون که به فکر شاد کردن و سرگرمی مردم هستید اما شب های مافیا یا پدر خوانده یه چیز دیگه بود تازه عادت کرده بودیم به پدر خوانده که تمام شد .امیدوارم این برنامه تونم مثل اون برنامه هاتون جالب باشه تشکر…ولی بازیگر معروف ها رو هم بیارید .خواننده ها .ورزشکاران. دوست داریم ببینمشون .

  3. Soraya گفت:

    سلام
    حیف نیست واشقانی تو بازی نباشه و با نقش مجری دست و پاشو ببندید؟ امیر علی نبویان و حامد آهنگی چه حاشیه ای داشتن؟ بهاره افشاری متهم به تقلب بود نه این دو عزیز

    1. frh گفت:

      اولین قسمتش پخش شد و اصلا جالب نبود گنگ پیچیده و بیشتر شبیه فیلم بازی کردنه تا مسابقه حتی ارتش سری ازین حذاب تر بود هیچ کدوم مافیا نمیشه

  4. امیر گفت:

    حامد آهنگی باشه بهتره

  5. ایمان گفت:

    دیگه کم بود فیلم‌های مسخرشون تو شبکه خانگی با بازی چندتا به قول خودشون سلبریتی باید اینقدر بعضی‌ها پیگیر باشن واقعا دارن به شعور همه توهین میکنن چه لزومی داره بشینیم با بازی کردن شماها کیف کنیم شما چه دغدغه ای دارین پول میگیرن بازی میکنن

    1. بهروز گفت:

      خب شما نگاه نکن و کیف هم نکن هر کسی یکسری علایق داره

    2. هلیا گفت:

      شما نبین

  6. فاطیما فراتی گفت:

    همه میگن نویان آهنگی و افشاری بازی کنن چرا دعوت نمیکنید پدرخوانده هم کنار ضد ادامه بدین

    1. frh گفت:

      اولین قسمتش پخش شد و اصلا جالب نبود گنگ پیچیده و بیشتر شبیه فیلم بازی کردنه تا مسابقه حتی ارتش سری ازین حذاب تر بود هیچ کدوم مافیا نمیشه

  7. ناشناس گفت:

    اینا ام یاد گرفتن راه جدید نون خوردن و
    دیگه زحمت فیلم ساختن به خودشون نمی‌دن
    جمع میشن دور هم بازی میکنن پول میگیرن😐

    1. کورش گفت:

      کسانی که شعورشون براشون محترمه و به حق خودشون آگاه هستن دیگه فریب این برنامه های مفت خوری رو نمی خورن … در نهایت شفافیت و رئال بودن مثل این می مونه که یه تعداد موجود زنده رو ول کنی تو پازل ماز و ازشون فیلمبرداری کنی و بگی برنامه ساختم … انگار ابوطالب مستندساز با تحریف تعریف مستندخودش رو هم داره گول میزنه!

  8. افسانه گفت:

    دیگه شور هرچی بازی شبیه به مافیارو درآوردین، یه کن خلاقیت بد نیس، همه محوریت مافیا ست😒

  9. حسینی گفت:

    حیف که امیر علی نبویان و مجید واشقانی تو بازی نیستند
    بیشترین لذت بازی از دیدن این پلیرهاست
    امیدوارم در پدرخوانده ۲ لااقل این عزیزان حضور داشته باشند. مشتاقانه منتظر پخش یم.