اخبار

ساعت پخش زندگی پس از زندگی 1403 (سری جدید)

ساعت پخش زندگی پس از زندگی
نویسنده : ساناز محمدی۱۷ اسفند ۱۴۰۲
3 دیدگاه

ماه رمضان سال 1399 بود که برنامه ای متفاوت با عنوان زندگی پس از زندگی با تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون از شبکه 4 سیما پخش شد و در زمان کوتاهی توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه کند. تاکنون 4 فصل از این برنامه در ماه مبارک رمضان پخش شده و قرار است در ماه رمضان پیش رو 1403 نیز شاهد پخش آن باشیم. برای اطلاع از ساعت پخش زندگی پس از زندگی 1403 همراه مگ تک باشید.

زندگی پس از زندگی 1403

خبرهایی منتشر بود مبنی بر اینکه امسال ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی شبکه چهار با تغییراتی همراه خواهد بود و بسیاری از مخاطبان از ساعت پخش زندگی پس از زندگی در سال جدید و تداخل آن با سریال های دیگر ماه رمضان اعلام نارضایتی کرده بودند. اما عباس موزون در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

(بعون الله الملک الاعلی
به یاری خداوند تعالی، فصل پنجم مجموعه زندگی پس از زندگی از یک روز قبل از آغاز ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷مهمان نگاه شما بزرگواران خواهد بود.)

سری جدید زندگی پس از زندگی از روز دوشنبه 21 اسفند 1402 (یک روز قبل از ماه رمضان) یک ساعت قبل از افطار و ساعت 17 از شبکه چهار پخش خواهد شد.

بنابراین؛ دوشنبه همین هفته می توانید به تماشای قسمت اول زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲بنشینید.

زندگی پس از زندگی میزبان افرادی از نقاط مختلف ایران و جهان است که زندگی در عالم برزخ را تجربه کرده اند و داستان هایی در مورد خارج شدن از کالبد انسانی و سفر به عالم برزخ را با مجری برنامه و بینندگان در میان می گذارند.

عباس موزون اعلام کرده که امسال 4 سوژه خاص با تجربه های نزدیک به مرگ منحصر به فرد، مهمان برنامه خواهند بود

تاکنون هر 4 فصل این برنامه 30 تا 34 قسمت 90 دقیقه ای بوده اند.

جالب است بدانید؛ مهمانان برنامه زندگی پس از زندگی از 70 فیلتر راستی آزمایی مناسب بودن زمان و همچنین کیفیت تجربه وجود شاهد دوم و … عبور می کنند و از بین 50 مورد بررسی شده 1 نفر انتخاب می شود.

همچنین از کارشناسان و پروفسوران صاحب نظر در این زمینه و پزشکان و متخصصان بیهوشی در این برنامه استفاده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. احمد از اصفهان گفت:

    سلام من از همان زمانی که اولین فصل از برنامه زندگی پس از زندگی پخش می شد با دیدن قسمت های اول این برنامه منحصربفرد مجذوب این پژوهش بسیار بسیار جالب شدم و شاید اگراقرار نکرده باشم با آشنایی آشنایی با این برنامه کاملاً نگرشم به زندگ تغییر کرده و بسیار دل رحم تر از گذشته شده ام سپاس از دست اندرکاران این برنامه

  2. احمد از اصفهان گفت:

    سلام من از همان زمانی که اولین فصل از برنامه زندگی پس از زندگی پخش می شد با دیدن قسمت های اول این برنامه منحصربفرد مجذوب این پژوهش بسیار بسیار جالب شدم و شاید اگراقرار نکرده باشم با آشنایی با این برنامه کاملاً نگرشم به زندگ تغییر کرده و بسیار دل رحم تر از گذشته شده ام سپاس از دست اندرکاران این برنامه

  3. ایزدی گفت:

    برنامه زندگی پس از زندگی، واقعا درزندگی وجهان بینی افرادزیادی تأثیری مطلوب وصحیح گذاشته است، خداوندبه عوامل این برنامه ی عالی و منحصربه فرد، جزای خیر عنایت فرماید، انشالله که باحمایت مردم و دولت سالهای سال ادامه داشته باشد