اخبار سینما

«زودپز» کمدی جدید رامبد جوان/ همکاری با نوید محمدزاده و محسن تنابنده

«زودپز» کمدی جدید رامبد جوان
نویسنده : تحریریه۰۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، این روزها در تهران در حال تولید است.

این فیلم داستان یک تصمیم عجیب در دهه شصت را روایت می‌کند.

در جریان بمباران تهران در سال ۱۳۶۷، یک زودپز در خانه‌ای منفجر می‌شود و پدر خانواده جان خود را از دست می‌دهد. دو داماد خانواده تصمیم می‌گیرند تا جنازه او را در خانه‌ای که براثر بمباران تخریب شده بگذارند تا او را شهید محسوب کنند. اما این تصمیم، اتفاق‌ها و دردسرهای غیرقابل پیش‌بینی را رقم می‌زند.

این فیلم کمدی به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور، با حضور گلاره عباسی، نوید محمدزاده و محسن تنابنده، در حال فیلمبرداری است. فیلمنامه «زودپز» توسط مهدی نادری نوشته شده است.

گلاره عباسی، بازیگر سینما و تلویزیون، به جمع بازیگران فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان پیوست. عباسی در این فیلم در کنار نوید محمدزاده و محسن تنابنده ایفای نقش خواهد کرد.

آیا «زودپز» به جشنواره فجر می‌رسد؟

با توجه به طولانی بودن روند فیلمبرداری و همچنین حجم بالای امور فنی مربوط به مرحله جلوه‌های ویژه، به نظر می‌رسد این فیلم به چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نرسد.

تجربه‌های کارگردانی رامبد جوان

رامبد جوان، کارگردان و بازیگر پیش از این پنج فیلم سینمایی با نام‌های «پسر آدم، دختر حوا»، «ورود آقایان ممنوع»، «گناهکاران»، «قانون مورفی» و «طلا» را کارگردانی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید