اخبار تکنولوژی

توسعه دهندگان اپ، اقدامات اپل را «زباله» دانستند!

نویسنده : تحریریه۰۷ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

توسعه دهندگان اپلیکیشن از اقدامات اپل برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال اروپا ناراضی هستند.

اپل برای پیروی از قانون بازارهای دیجیتال (DMA) اتحادیه اروپا، اقداماتی را در اپ استور خود انجام داده است. این اقدامات شامل اجازه دادن به کاربران برای دانلود اپلیکیشن‌های خارج از اپ استور، اجازه دادن به فروشگاه‌های اپ جایگزین برای فعالیت در اتحادیه اروپا، و اجازه دادن به توسعه دهندگان برای استفاده از پردازشگرهای پرداخت الکترونیک طرف ثالث در اپلیکیشن های خود است.

با این حال، برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن از این اقدامات ناراضی هستند و معتقدند که این اقدامات به ایجاد رقابت و عدالت منجر نمی‌شوند و حتی آن را زباله خواندند.

دلایل نارضایتی توسعه دهندگان اپلیکیشن

یکی از دلایل نارضایتی توسعه دهندگان اپلیکیشن این است که هزینه جدید Core Technology برای اپلیکیشن‌هایی با بیش از یک میلیون دانلود، افزایش یافته است. این هزینه برای اپلیکیشن‌های موفق انباشته می‌شود و می‌تواند برای توسعه دهندگان هزینه بر باشد.

دلیل دیگر نارضایتی توسعه دهندگان اپلیکیشن این است که اپل از توسعه دهندگان یک اعتبارنامه یک میلیون یورویی از موسسات مالی درجه یک می‌خواهد تا اجازه دهد یک فروشگاه اپلیکیشن جایگزین در اتحادیه اروپا تاسیس کنند. این شرط می‌تواند برای توسعه دهندگان کوچک و متوسط ​​دسترسی به بازار را دشوار کند.

دیدگاهتان را بنویسید