اخبار تکنولوژی

اپل و برودکام برای تولید قطعات شبکه 5G در آمریکا قرارداد چند میلیارد دلاری امضا کردند!

قرارداد اپل و برودکام
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۳ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل و برودکام یک قرارداد بزرگ چند میلیارد دلاری را با یکدیگر امضا کردند و طبق این قرارداد، کوپرتینویی‌ها از برودکام قطعات ارتباطی بی‌سیم و 5G که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلترهای FBAR اشاره کرد، دریافت خواهند کرد.

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی گفته است که برودکام قطعات فرکانس‌های رادیویی و اجزای پیشرفته‌ی ارتباطات بی‌سیم را تولید می‌کند. از مهم‌ترین این قطعات می‌توان به فیلترهای FBAR اشاره کرد که در کارخانه فورت کالینز برودکام واقع در کلرادو تولید می‌شوند. این همکاری چند ساله به برودکام اجازه خواهد داد تا به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مهم اتوماسیون و ارتقا مهارت تکنسین‌ها و مهندس‌های خود ادامه دهد.

قرارداد بین اپل و برودکام، بخشی از استراتژی کوپرتینویی‌ها به منظور سرمایه‌گذاری 430 میلیارد دلاری در کشور آمریکا در طول پنج سال آینده می‌باشد.

تیم کوک می‌گوید: « برای ارائه تعهدهایی که شرایط نبوغ، خلاقیت و روحیه نوآوری تولید در آمریکا را فراهم می‌کند. همه به محصولات اپل که در خاک آمریکا تهیه و طراحی شده‌اند وابسته‌اند.»

اپل سال‌های سال است که از سوی دولت آمریکا تحت فشار است تا تمام فرایند تولید و پخش محصولات خود را به ایالات متحده بیاورد. حالا قرارداد امروز غول کوپرتینویی با برودکام، اولین گام جدی اپل برای بومی‌سازی فرایند تولید محصولات خود است.

دیدگاهتان را بنویسید