اخبار تکنولوژی

آی‌مک با نمایشگر 32 اینچ در حال تولید است!

آی‌مک با نمایشگر 32 اینچ در حال تولید است!
نویسنده : تحریریه۱۹ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل در حال کار روی یک آی‌مک با نمایشگر بزرگ‌تر 32 اینچی است. شنیده‌های جدید از شرکت اپل اشاره به این دارند که ظاهرا این آی‌مک هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و نمی‌توان انتظار عرضه آن را تا پایان 2024 یا ابتدای 2025 داشت.

گفته شده که اپل در حال کار روی توسعه یک آی‌مک بزرگ‌تر با نمایشگر بیش از 30 اینچ است و طبق گزارش‌های جدید، مشخص شده که نمایشگر این دستگاه 32 اینچ است و شبیه به نمایشگر پرو دیسپلی XDR قدرتمند اپل خواهد بود.

تا کنون، تنها آل‌این‌وان اپل موجود آی‌مک ۲۴ اینچی است. مدل کنونی در آوریل ۲۰۲۱ با تراشه M1 معرفی شد و گفته شده که مدل بعدی با تراشه M3 احتمالا تا اوایل سال آینده عرضه می‌شود. تمام تراشه‌های اپل از فناوری ۵ نانومتری ساخته می‌شوند اما M3 از فرایند ۳ نانومتر برای عملکرد و صرفه‌جویی انرژی بهتر استفاده می‌کند.

همچنین پیش‌بینی شده که آی‌مک بزرگ‌تر احتمالا از نمایشگر ۳۲ اینچ بهره می‌برد. باید دید این پیش‌بینی‌ها تا چه حد با واقعیت نزدیک می‌شوند.

آی‌مک‌های بزرگ‌تر می‌توانند به اپل کمک کنند تا با سرفیس استودیو مایکروسافت که صفحه‌نمایش ۲۸ اینچی دارد، رقابت کند. گفتنی است که اپل همچنین در حال کار بر روی یک جفت آی مک 24 اینچی جدید نیز است.

دیدگاهتان را بنویسید