اخبار تکنولوژی

اپل آماده رونمایی از آیپد پرو 2024 با بهترین صفحه‌نمایش OLED بازار!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اپل در رویداد هفتم ماه مه از جدیدترین مدل‌های آیپد پرو رونمایی خواهد کرد. اگرچه این شرکت هنوز جزئیاتی از نسل ۲۰۲۴ آیپد پرو منتشر نکرده، پیش‌تر خبرهایی مبنی بر استفاده از تراشه M4 اپل در این دستگاه‌ها شنیده بودیم.

حالا خبر تازه‌ای به گوش می‌رسد: غول تکنولوژی جهان، اپل، برای آیپد پروهای جدید از بهترین پنل‌های OLED موجود در بازار تبلت‌ها استفاده خواهد کرد.

این خبر از تحلیلگر DSCC، آقای راس یانگ، به گوش می‌رسد. او ادعا کرده که پنل‌های OLED به کار رفته در آیپد پروهای جدید «به احتمال زیاد بهترین پنل‌های OLED موجود در بازار تبلت‌ها خواهند بود.»

یانگ همچنین گفته است که این پنل‌ها با فناوری LTPO، رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، ساختار دوگانه (tandem stack) و کاهش ضخامت شیشه همراه خواهند بود که در نهایت منجر به نمایشگرهایی فوق‌العاده باریک و سبک با روشنایی بالا، عمر باتری طولانی و طول عمر مفید زیاد می‌شود.

طبق شایعات، آیپد پروهای ۲۰۲۴ اپل در اندازه‌های ۱۱.۱ و ۱۲.۹ اینچ با حاشیه‌های (bezel) باریک‌تر عرضه خواهند شد. همچنین گفته می‌شود در کنار معرفی تبلت‌های جدید، اپل از نسل جدید اپل‌پنسل با قابلیت تشخیص فشار و بازخورد لمسی داخلی در همان روز رونمایی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید