اخبار تکنولوژی

اپل فروشگاه نرم افزاری Vision Pro را راه اندازی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل اقدامات مهمی را برای زمان پس از عرضه هدست واقعیت ترکیبی خود به نام ویژن پرو آغاز کرده است.

از جمله این اقدامات می‌توان به تمرینات آموزشی برای کارکنان فروشگاه و همچنین راه‌اندازی یک اپ استور جدید برای سیستم‌عامل ویژه واقعیت مجازی اپل به نام VisionOS اشاره کرد. اپ استور جدید چند روز قبل از آغاز پیش‌فروش هدست ویژن پرو که از تاریخ 29 دی ماه خواهد بود، راه‌اندازی شده تا توسعه‌دهندگان بتوانند برنامه‌های خود را برای این سیستم‌عامل منتشر کنند.

اپل هنوز هدست واقعیت مجازی ویژن پرو را به شکل نهایی برای کاربران عرضه نکرده است اما توسعه‌دهندگان زودتر از سایرین به این محصول جدید اپل دسترسی داشته‌اند. به این ترتیب توسعه‌دهندگان توانسته‌اند با استفاده از ویژن پرو قبل از عرضه‌ آن به بازار، نرم‌افزارهای موردنیاز را توسعه دهند.

فروشگاه نرم‌افزاری راه‌اندازی شده برای سیستم‌عامل واقعیت مجازی اپل، برنامه‌هایی بهینه سازی شده برای ویژن پرو و همچنین برنامه‌های موبایلی که قابل اجرا در حالت دوبعدی هستند را ارائه خواهد داد.

طبق گزارش منابع خبری، ایمیلی به توسعه‌دهندگان ارسال شده تا از شروع به‌کار این فروشگاه مطلع شوند.

هدست ویژن پرو اپل از تراشه پیشرفته M2 با 8 هسته مرکزی و ۱۰ هسته گرافیکی بهره می‌برد که فضای زیادی برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. این تراشه حتی می‌تواند بازی‌های AAA را نیز اجرا کند. همچنین از تراشه کمکی R1 نیز برای کاهش تاخیر ورودی استفاده می‌شود.

نظر شما در مورد راه‌اندازی فروشگاه اپ استور نسخه ویژن پرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید