اخبار تکنولوژی

اپل از آیپد ایر جدید در دو سایز 11 و 13 اینچی رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

غول کوپرتینویی دنیای تکنولوژی در رویداد Let Loose از ایپد ایر جدید در دو سایز 11 و 13 اینچی رونمایی کرد.

این دو محصول اولین محصولات معرفی شده در رویداد امروز اپل بودند و اپل Let Loose را با معرفی این دو محصول آغاز کرد. قلب تپنده آیپد ایر 2024 چیپست پر قدرت Apple M2 است که با وجود قدیمی بودن این نسل، همچنان حرف‌های زیادی برابر رقبا دارد.

اپل امسال برای نخستین بار آیپد ایر را در دو نسخه 11 اینچی و 13 اینچی به بازار عرضه می‌کند. هر دو مدل آیپد ایر جدید به تراشه قدرتمند M2 مجهز شده‌اند که براساس ادعای اپل، نسبت به نسل قبلی 50 درصد سریع‌تر عمل می‌کنند.

آیپد ایر 2024 از اسپیکرهای استریو، درگاه USB-C، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی جدید در لبه کناری و همچنان سنسور اثر انگشت Touch ID در دکمه پاور بهره می‌برد.

این تبلت جدید اپل با کیبورد مجیک کیبورد سازگاری دارد و از قابلیت Apple Pencil Hover که قبلاً منحصر به آیپد پرو بود، پشتیبانی می‌کند. در پنل پشتی آیپد ایر 2024 یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

با معرفی دو مدل 11 اینچی و 13 اینچی آیپد ایر جدید مجهز به تراشه پرقدرت M2، اپل انتخاب بیشتری را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر افزایش سرعت و قدرت پردازش، اپل ویژگی‌های جدیدی همچون پشتیبانی از Apple Pencil Hover را نیز به آیپد ایر اضافه کرده است.

مدل‌های جدید آیپد ایر 2024 در چهار رنگ آبی، ارغوانی، خاکستری و طلایی عرضه می‌شوند. این تبلت‌ها در گزینه‌های ذخیره‌سازی 128، 256، 512 گیگابایت و یک ترابایت در دسترس خواهند بود.

آیپد ایر 11 اینچی در کانفیگ پایه با 128 گیگابایت حافظه، با قیمت 599 دلار و مدل 13 اینچی آن با قیمت 799 دلار به فروش خواهند رسید.

اپل با ارائه این گزینه‌های متنوع رنگی و حجم ذخیره‌سازی، به کاربران امکان انتخاب مدل دلخواه متناسب با نیازها و بودجه خود را می‌دهد. قیمت‌گذاری جدید نیز نشان می‌دهد که برای داشتن مدل بزرگ‌تر 13 اینچی باید 200 دلار بیشتر پرداخت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید