اخبار تکنولوژی

اپل از مک بوک ایرهای جدید با تراشه M3 رونمایی کرد

مک بوک ایرهای جدید با تراشه M3
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۴ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت اپل امروز به طور رسمی از مدل‌های تازه‌تر 13 و 15 اینچی مک بوک ایر با تراشه M3 بروزرسانی شده پرده برداشت. این لپ‌تاپ‌ها علاوه بر دارا بودن قابلیت وای‌فای 6E، حالت‌های صدای تطبیق‌یافته‌ نیز دارند تا شفافیت صدای پخش شده افزایش پیدا کند.

همچنین این لپ‌تاپ‌ا اکنون قادرند در حالت بسته بودن لپ‌تاپ از دو نمایشگر خارجی پشتیبانی کنند. قیمت پایه این محصولات 1099 دلار اعلام شده است.

اپل اعلام کرد مک‌بوک ایرهای مجهز به تراشه M3 تا 60 درصد سریع‌تر از مدل‌های قبلی و تا 13 برابر سریع‌تر از رقبای اینتلی هستند. همچنین بهترین انتخاب برای فعالیت‌های مرتبط با هوش مصنوعی با داشتن تراشه 16 هسته‌ای پیشرفته‌تر محسوب می‌شوند.

مک‌بوک ایرهای جدید با تراشه M3

این لپ‌تاپ‌ها دارای تراشه M3 با 8 هسته و گرافیکی 10 هسته‌ای هستند و تا 18 ساعت شارژدهی دارند. همچنین بسیار سبک و نازک هستند و از وب‌کم 1080p و 3 میکروفن بهره می‌برند. صفحه نمایش Liquid Retina 500 نیت روشنایی دارند و از استانداردهای صوتی مانند دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

شرکت اپل اعلام کرده عرضه مدل‌های 13 و 15 اینچی مک‌بوک ایر با تراشه M3 از روز جمعه 18 اسفند (هفته جاری) آغاز می‌شود.

این لپ‌تاپ‌ها در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، میانه‌شب و ستاره‌ای عرضه خواهند شد. قیمت پایه مدل 13 اینچی 1099 دلار و مدل 15 اینچی 1299 دلار است.

دیدگاهتان را بنویسید