اخبار تکنولوژی

اپل واچ سری 9 تفاوتی با سری 8 نخواهد داشت!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۵ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق شایعات جدید، اپل قصد دارد اواخر شهریورماه همزمان با معرفی گوشی‌های آیفون 15، از نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 نیز رونمایی کند.

به نظر می‌رسد تغییرات اعمال شده در اپل واچ سری 9 در مقایسه با نسل فعلی 8 محدود به بهبود عملکرد خواهد بود و تغییر عمده‌ای در طراحی و ویژگی‌های این ساعت هوشمند ایجاد نخواهد شد. اپل برای بهبود عملکرد، بر روی تراشه و هسته‌های پردازشی اپل واچ سری 9 تمرکز کرده است. این تغییرات منجر به بهبود چشمگیر سرعت و عملکرد نسل جدید خواهد شد، اما ظاهر و ویژگی‌های آن تفاوت چندانی با سری 8 نخواهد داشت.

تراشه‌های مورد استفاده در چند نسل اخیر اپل واچ تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته‌اند. تراشه‌های S6 تا S8 که در اپل واچ سری‌های 6 تا 8 به کار رفته‌اند، همگی 32 گیگابایت حافظه داخلی و دو هسته پردازشی دارند. اما انتظار می‌رود تراشه S9 مورد استفاده در اپل واچ سری 9، بر پایه چیپ A15 Bionic باشد که عملکرد و بهره‌وری انرژی بسیار بالایی دارد. پیش‌بینی می‌شود استفاده از این چیپ منجر به افزایش قابل توجه سرعت اجرای بازی‌ها و بهبود شارژدهی شود.

امسال تمرکز اپل بر بهبود عملکرد و شارژدهی باتری اپل واچ است، بنابراین انتظار تغییرات بزرگ دیگری در این محصول وجود ندارد. البته گفته می‌شود اپل قصد دارد رنگ‌های جدیدی را هم برای اپل واچ سری 9 معرفی کند.

نظر شما در مورد نسل نهم ساعت‌های هوشمند اپل چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید