اخبار تکنولوژی

اپل فروشگاه خود در هند را افتتاح می‌کند

اپل فروشگاه خود در هند را افتتاح می‌کند
نویسنده : عضو تحریریه۱۸ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اپل به تغییراتی در مدیریت کسب و کار جهانی خود دست زده است تا تمرکز بیشتری بر بازار هند داشته باشد. در همین راستا اپل در اواخر ماه جاری اولین فروشگاه خود را در این کشور افتتاح می‌کند.

خبرهای جدیدی از این فروشگاه منتشر شده و تا کنون مشخص است که فروشگاه در شهر بمبئی و در مرکز خریدی مطرح با نام Jio World Drive قرار دارد. نام فروشگاه اپل BKC است که از منطقه تجاری و مسکونی Bandra Kurla Complex الهام گرفته شده است و به نام Apple BKC  فعالیت خواهد کرد.

طراحی فروشگاه هنوز مشخص نشده است اما خبرهای منتشر شده نشان از این دارد که  فروشگاه اپل 22000 فوت مربع مساحت دارد و دارای یک معماری شاخص با پنجره‌های بزرگ است. این معماری پیش‌تر در فروشگاه‌های اپل در شهرهای لس‌‌آنجلس، نیویورک، پکن، میلان و… به کار گرفته شده است.

اخبار افتتاح اولین فروشگاه اپل در هند با انتشار تصاویر پس زمینه جدید برای آیفون، آی پد و مک در وب سایت این شرکت همراه بوده است. همچنین یک لوگوی ویژه طراحی شده است و این شرکت یک لیست پخش Apple Music به نام Sound of Mumbai را تبلیغ کرده است.

پیش از این این شرکت در سه ماه ابتدایی سال گذشته، با وجود کاهش پنج درصدی مجموع فروش اپل، رکورد درآمد بالایی را در هند تجربه کرد و در آن زمان اپل یک فروشگاه آنلاین برای خدمات رسانی به هند، راه اندازی کرده و حالا در تلاش برای راه‌اندازی فروشگاه فیزیکی خود در این کشور است.

هم چنین مدیرعامل اپل در آخرین کنفرانس انتشار نتایج مالی این شرکت اعلام کرده بود که اپل اهمیت بیشتری برای هند قائل است و وضعیت فعلی کارهایش در هند را با نخستین سال‌های این شرکت در چین مقایسه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید