اخبار بازی

هدست‌ واقعیت مجازی کوئست 3 میزبان Assassin’s Creed، Bulletstorm و چندین بازی بزرگ دیگر خواهند بود

هدست واقعیت مجازی
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با معرفی هدست واقعیت مجازی جدید متا کوئست 3، چندین بازی جدید که از قضا عناوین بزرگی هم هستند، برای این هدست و حتی هدست‌های واقعیت مجازی دیگر مانند پلی‌استیشن VR2 معرفی شده است.

بازی Assassin’s Creed Nexus VR یکی از جدیدترین و حتی بزرگ‌ترین بازی‌هایی است که مدت‌هاست برای هدست‌‌های واقعیت مجازی با همکاری فیس‌بوک/آکیولس است و برای عرضه در اواخر سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده. یوبی‌سافت هیچ‌ اطلاعات اضافه‌ای از این بازی ارائه نداده، اما قرار است در رویداد یوبی‌سافت فوروارد که ۱۲ ژوئن برگزار خواهد شد، نمایش و اطلاعات جدیدی از این بازی را دریافت کنیم.

استودیو People Can Fly، سازنده بازی محبوب Bulletstorm هم اعلام کرده که این بازی شوتر اول شخص سرعتی قرار است برای هدست‌های واقعیت مجازی پی‌سی، پلی‌استیشن VR2 و کوئست متا عرضه شود.

یکی دیگر از بازی‌هایی که طرفداران زیادی هم این روزها دارد، نسخه واقعیت مجازی‌اش را به زودی خواهیم دید. بازی Vampire: The Masquerade- Justice شما را در نقش یک خون‌آشام قرار می‌دهد که پس از کشته‌ شدن پدرتان و دزدیده‌ شدن یک یادگاری خاص، باید به دنبال کشف حقایق و بازپس‌گیری این یادگاری باشید. این بازی در نسخه‌ای تاریک و مرموز از شهر ونیز روایت می‌شود که شامل برخی ماموریت‌های فرعی و انتخاب دیالوگ است. بازی Vampire: The Masquerade – Justice در اواخر سال جاری برای هدست‌های واقعیت مجازی کوئست 2، کوئست 3 و پلی‌استیشن VR2 عرضه خواهد شد.

در انتها لازم به ذکر است که هدست واقعیت مجازی جدید متا کوئست 3 با قیمت ۵۰۰ دلار در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد و نسخه دوم هم ۱۰۰ دلار کاهش قیمت پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط