اخبار بازی

تجربه تک‌نفره بازی Avatar: Frontiers of Pandora با پچ روز اول ممکن است

نویسنده : دانیال نوروزی۲۰ آذر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یوبیسافت اعلام کرد که برای تجربه تک نفره بازی Avatar: Frontiers of Pandora باید پچ روز اول را دانلود و یک بار به اینترنت وصل شوید.

بازی Avatar: Frontiers of Pandora ازMassive Entertainment ، فردا منتشر می‌شود. یوبیسافت جزئیات و دستورالعمل‌های جدیدی را در مورد برخی از ویژگی‌های بازی ارائه کرده است. این موضوع تایید می‌کند که دانلود پچ روز عرضه برای تجربه بازی اجباری است. اگر به‌ دنبال تجربه کردن بازی به صورت آفلاین هستید، اتصال اینترنت یک‌باره لازم است. این موضوع برای کسانی که نسخه فیزیکی را انتخاب می‌کنند و دسترسی به اینترنت ندارند، چندان جالب به نظر نمی‌رسد.

ناشر مذکور همچنین تایید کرد که نسخه‌های Collector و Gold در ایکس‌باکس سری ایکس و اس، با دو دیسک عرضه می‌شوند. بخش Co-op با اتمام مرحلهThe Aranahe Clan در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و به بازیکن دیگر اجازه می‌دهد تا به بازی شما ملحق شود. فعالیت‌ها و ماموریت‌های داستانی که به‌صورت Co-op انجام می‌شوند، نیازی به تکرار ندارند و همه پیشرفت‌ها برای هر دو بازیکن ثبت خواهند شد.

در نهایت، اگرچه نسخه‌های ذکر شده بسته‌های تزئینی منحصر به ‌فردی را ارائه می‌دهند، اما برای استفاده از آن‌ها باید اسلات‌های درون بازی را باز کنید. بازی Avatar: Frontiers of Pandora در تاریخ 16 آذر (7 دسامبر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC عرضه شد.

دیدگاهتان را بنویسید