اخبار سینما

آخرین فیلم کریستوفر نولان، از زاویه دید اوپنهایمر!

آخرین فیلم کریستوفر نولان، از زاویه دید اوپنهایمر!
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۱۶ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

کریستوفر نولان که به تازگی فیلم «اوپنهایمر» را در مورد زندگی پدر بمب اتمی، اوپنهایمر ساخته است، در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که این فیلم را به صورت اول شخص نوشته است.

نولان در مصاحبه‌ای اعلام کرده است می‌خواهد دنیا را از چشم کسی که در مورد او فیلم را می‌سازد ببیند و سپس در مورد او بنویسد. او همچنین گفته است که دوست دارد ببیند اوپنهایمر هنگام رسیدن به این اختراع چه چیزی را تجربه می‌کند.

او درباره فیلمنامه «اپنهایمر» چنین گفته است:

ما باید راهی به سر این مرد پیدا کنیم. ما باید جهان را همانطور که او می بیند ببینیم، باید حرکت اتم‌ها را ببینیم، باید ببینیم که او چگونه امواج انرژی را تصور می‌کند. و ما باید خطر و تمامی تهدیدها را احساس کنیم.

او همچنین در ادامه چنین گفت:

من در واقع به صورت اول شخص نوشتم، کاری که قبلاً انجام نداده بودم. نمی‌دانم کسی قبلاً این کار را کرده است یا نه، اما نکته اینجاست که با توالی‌های رنگی، که بخش عمده‌ای از فیلم است، همه چیز از دیدگاه اوپنهایمر گفته می‌شود. شما به معنای واقعی کلمه از چشمان او فیلم را نگاه می‌کنید.

فیلم «اوپنهایمر» که طولانی‌ترین فیلم نولان است، داستان دانشمند آمریکایی «جی. رابرت اوپنهایمر» و نقش او در ساخت بمب اتم را روایت می‌کند. لازم به ذکر است که «کلین مورفی» بازیگر سریال «پیکی بلایندرز» نقش این دانشمند را در فیلم نولان ایفا می‌کند.

گفته شده این فیلم در 21 جولای 2023 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رویا و کابوس در آخرین فیلم کریستوفر نولان

دیدگاهتان را بنویسید