اخبار تکنولوژی

دیجی‌ کالا پلمب شد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

روز گذشته، اول مرداد ماه، ساختمان اداری شرکت دیجی‌کالا در تهران به دلیل عدم رعایت مقررات حجاب، به صورت موقت تعطیل و پلمب شد. با این حال، روابط عمومی این شرکت اظهار داشت که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد و تمامی بخش‌های آن در حال ارائه خدمات به مشتریان و همکاری با فروشندگان هستند.

نیروهای اماکن عمومی فراجا در عصر روز اول مردادماه، ساختمان اداری شرکت دیجی‌کالا در تهران را به دلیل عدم رعایت مقررات حجاب به صورت موقت پلمب کردند. با این حال روابط عمومی این شرکت اعلام کرد که فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا همچنان به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمام بخش‌های آن مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند. همچنین دیجی‌کالا به تمامی فروشندگان خود اطمینان داده است که آنها می‌توانند محصولاتشان را به انبارهای این شرکت در سراسر کشور برسانند تا به دست مشتریان برسد.

واکنش مدیران شرکت‌های استارتاپی کشور به پلمب این فروشگاه اینترنتی، واکنش‌های انتقادآمیز و نگران‌کننده‌ای در فضای مجازی بوده است.

گفتنی است خبرگزاری قوه قضائیه در شب ۳۱ تیرماه از تشکیل پرونده قضایی درخصوص عدم رعایت حجاب کارکنان خانم دیجی‌کالا خبر داده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط

مطالب مرتبط