اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه گوشی گوگل پیکسل 8؛ به همراه قیمت احتمالی

تاریخ عرضه گوشی گوگل پیکسل 8
نویسنده : سارا محمدی۲۱ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

گوشی های گوگل پیکسل 7 پاییز سال گذشته روانه بازار شدند و در دسته گوشی های پرچم دار قرار گرفتند اما دارای برخی مشکلات بودند که امیدواریم در نسخه 8 برطرف شود مانند داغ شدن، عمر باتری کم و دیر شارژ شدن. به هر حال عده زیادی منتظر اعلام زمان عرضه گوشی Google Pixel 8 هستند تا آن را خریداری کنند. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد زمان عرضه گوشی گوگل پیکسل 8 (google pixel 8)، قیمت و مشخصات آن آورده شده است. با مگ تک همراه باشید.

تاریخ انتشار گوشی google pixel 8

گوگل معمولا روند ثابتی برای عرضه گوشی های جدید خود دارد و معمولا گوشی‌ های پرچمدار خود را در ماه اکتبر (مهر) هر سال عرضه می‌ کند همان طور که دو گوشی پیکسل 7 و پیکسل 6 هر دو در این ماه رونمایی شدند. پیکسل 5 در 30 سپتامبر عرضه شد، اما این یک استثنا بود تا یک قاعده، زیرا تمام گوشی های قبلی در ماه اکتبر عرضه شده اند. بنابراین عادلانه است انتظار داشته باشیم گوشی های پیکسل 8 در سپتامبر یا اکتبر 2023 عرضه شوند (اواخر شهریور و اوایل مهر ماه 1402)

قیمت گوشی گوگل پیکسل 8

قیمت پیکسل 8 می تواند از 699 دلار و برای پیکسل 8 Pro از 999 دلار شروع شود. متأسفانه، به نظر می رسد امسال ممکن است پایان پیکسل های ارزان قیمت باشد. طبق اطلاعات افشاکننده معتبر Yogesh Brar پیکسل 8 میتواند 50 تا 100 دلار گرانتر از سری قبلی خود باشد یعنی حدودا 649 یا 699 دلار. برار هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت پیکسل 8 پرو نداشت، اما منطقی است که فرض کنیم تقریبا به همان میزان افزایش خواهد یافت.

مشخصات گوگل پیکسل 8

شایعه شده رنگ های پیکسل 8 عبارتند از Jade، Licorice، Haze و Peony همچنین پیکسل 8 پرو احتمالا در رنگ های Jade, Licorice Porcelain و Sky عرضه خواهد شد که البته برای دیدن رنگ های واقعی باید تا زمان قطعی عرضه گوشی پیکسل 8 منتظر باشیم.

انتظار می رود پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو با طراحی اصلاح شده، مشخصات داخلی ارتقا یافته و همچنین سخت افزار دوربین بهتر از قبل وارد بازار شوند. گوگل پیکسل 8 مطمئنا اندروید 14 را اجرا می کند.

یک ویدیوی تبلیغاتی خبر از وجود «پاک کن جادویی صوتی» در پیکسل 8 داده است. این ویژگی می تواند به حذف نویزهای ناخواسته از کلیپ های ویدیویی کمک کند.

Google Pixel 8 Pro از شارژ بی سیم و فست شارژ پشتیبانی می کند. همچنین دارای استاندارد IP68 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب است.

اندازه صفحه نمایش6.70 اینچ (1440×3120)
دوربین جلو11 مگاپیکسل
پردازندهپردازنده هشت هسته ای Google Tensor
دوربین عقب50MP + 64MP + 48MP
رم12 گیگابایت
سیستم عاملاندروید 14

اخبار مرتبط با گوگل پیکسل:

تصویر رسمی گوگل پیکسل 8 در یک تیزر تبلیغاتی

مشخصات کامل Google Pixel 8 Pro

گوگل پیکسل به عنوان گوشی رسمی باشگاه‌های لیورپول و آرسنال

دیدگاهتان را بنویسید