اخبار سینما

سریال های جدید نمایش خانگی 1402؛ در حال پخش و در حال ساخت

سریال های جدید نمایش خانگی 1402
نویسنده : سارا محمدی۱۱ تیر ۱۴۰۲
5 دیدگاه

با توجه به کاهش تولیدات تلویزیونی جدید شبکه نمایش خانگی به یکی از مهمترین منابع سرگرمی مردم تبدیل شده و آن ها سریال های جدید بازیگران مورد علاقه خود را در پلتفرم های مختلف شبکه نمایش خانگی مانند فیلیمو، فیلم نت، نماوا و … دنبال می کنند. در ادامه سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی در سال 1402 و همچنین سریال های در حال ساخت و سریال هایی که قرار است به زودی وارد نمایش خانگی شوند آورده شده است. با مگ تک همراه باشید.

سریال های جدید شبکه نمایش خانگی 1402

در ادامه اسم و مشخصات مختصر جدیدترین سریال های نمایش خانگی که برخی از آن ها در حال پخش هستند، برخی قرار است به زودی پخش شوند و برخی در حال ساخت هستند و در آینده نزدیک به نمایش درمی آیند آورده شده است.

زخم کاری 2

سریال بازگشت زخم کاری

فصل دوم زخم کاری با نام “بازگشت” به کارگردانی محمد حسین مهدویان و با حضور برخی از بازیگران فصل قبل مانند جواد عزتی، رعنا آزادی ور و الهه حصاری یکی از سریال های جدید ایرانی در شبکه نمایش خانگی امسال است. همچنین قرار است بازیگران جدید مانند الناز ملک و مهران غفوریان نیز به این سریال اضافه شوند.

  • زمان پخش: قبل از پاییز 1402 از فیلیمو

حیثیت

معرفی سریال حیثیت

سریال حیثیت به کارگردانی سجاد پهلوان زاده (کارگردان سقوط) یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی در تابستان 1402 است. الناز ملک، الناز حبیبی، مهدی حسینی نیا و ستاره پسیانی از بازیگران این مینی سریال هستند.

  • زمان پخش: نیمه اول تیر ماه 1402 از فیلیمو

همچنین بخوانید: معرفی سریال حیثیت

هفت

سریال هفت

هفت داستان 7 دوست را روایت می کند که برای رسیدن به پول دست به کارهای خلاف می زنند. سریال پربازیگر هفت قرار است از پلتفرم تماشاخونه پخش شود. رضا کیانیان، مهدی هاشمی، نیکی کریمی، علی مصفا، امیر جعفری، هانیه توسلی، پانته‌ آ بهرام، بابک حمیدیان، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، حدیث میرامینی، مه‌ لقا باقری، فرزاد حسنی از بازیگران سریال هفت هستند.

  • زمان پخش: تابستان 1402 در شبکه نمایش خانگی تماشاخونه

دفتریادداشت

پوستر سریال دفتریادداشت رضا عطاران

یکی از سریال های جذاب شبکه نمایش خانگی در سال 1402 سریال دفتریادداشت با بازی رضا عطاران و حسن معجونی است. محسن امیر یوسفی کارگردان سریال دفتر یادداشت است. در این سریال همچنین سیامک انصاری، ریما رامین فر و مینا ساداتی حضور دارند.

  • زمان پخش: نیمه دوم تیر ماه از فیلم نت

فوفو مسافری از کامادو

زمان پخش و اسامی بازیگران سریال فوفو مسافری از کامادو

جواد رضویان، الیکا عبدالرزاقی، رضا شفیعی جم، یوسف صیادی و السا فیروزآذر از بازیگران این سریال فانتزی تخیلی هستند که قرار است به زودی از نمایش خانگی پخش شود. فوفو از فضا به زمین می آید و داستان های جالبی خلق می شود.

  • زمان پخش: سه شنبه 13 تیر 1402

پیکولو

سریال پیکولو چند قسمت است و کی پخش میشود + اسامی بازیگران

پیکولو به تهیه کنندگی محسن کیایی و مصطفی کیایی نام یکی از سریال های جدید نمایش خانگی برای کودکان است. در این سریال هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی به عنوان بازیگر و محمد بحرانی به عنوان مشاور هنری و صداپیشه حضور دارند. پیکولو نام یک جزیره است که با ورود اشخاص جدید به آن گل جادویی جزیره یک گل جدید می دهد تا دیگران متوجه شوند.

  • زمان پخش: تیر 1402 شنبه‌ ها ساعت 8 صبح از فیلیمو

بازنده

سریال بازنده کی پخش میشود داستان و اسامی بازیگران

علیرضا کمالی در کنار سارا بهرامی، صابر ابر، پیمان قاسم خانی، صدف اسپهبدی و رویا جاویدنیا بازیگران اصلی بازنده را تشکیل می دهند. علیرضا کمالی در این سریال نقش یک کارآگاه را بازی می کند.

  • زمان پخش: مرداد 1402 از فیلیمو

فصل دوم پدرخوانده

فصل دوم پدرخوانده کی پخش میشود

اگر به سریال های مافیایی علاقه دارید به زودی می توانید فصل دوم رئالیتی شو پدرخوانده را در فیلم نت مشاهده کنید. پدر خوانده 2 به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب میزبان بازیگران جدیدی خواهد بود.

  • زمان پخش: تیر ماه 1402 از فیلم نت

افعی

سریال افعی پیمان معادی

یکی از سریال های جذاب کمدی در حال ساخت شبکه نمایش خانگی سریال افعی به نویسندگی پیمان معادی و کارگردانی سامان مقدم است. پیمان معادی، نوید محمدزاده، مهران مدیری، ویشکا آسایش و پژمان جمشیدی از بازیگران این سریال هستند.

  • زمان پخش: تیر ماه 1402 از فیلم نت

عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق چند قسمت است

داستان فیلم از این قرار است که حامد شخصیت اصلی داستان بعد از مرگ در سردخانه گذاشته میشود، اما بعد از مدتی در خیابان ها ظاهر میشود. عقرب عاشق عادت های بد اجتماعی را نشانه گرفته و داستان جذابی دارد. محمدرضا فروتن، متین ستوده، ساقی حاجی پور و شقایق فراهانی برخی از بازیگران این سریال هستند.

  • زمان پخش: 12 تیر 1402 دوشنبه ها ساعت 20 از شبکه نماوا

سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره چند قسمت است

سروش صحت با کمدی مگه تموم عمر چند تا بهاره به نمایش خانگی آمده و تاکنون چند قسمت از این سریال کمدی منتشر شده است. علی مصفا، آناهیتا افشار، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه‌ خواه، گیلدا ویشکی و وحید آقاپور برخی از بازیگران سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره هستند.

  • زمان پخش: از 25 خرداد 1402 هر پنجشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو و نماوا

نیوکمپ

سریال نیوکمپ کی پخش می‌شود؟

نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی یکی از سریال های طنز جدید نمایش خانگی در سال 1402 است. در این سریال کمدی اکبر عبدی، ایمان صفا، حامد آهنگی، حسن معجونی، لیلا اوتادی، بهاره افشاری، ملیکا شریفی نیا و … حضور دارند. این سریال 15 قسمتی در مورد خانواده ای است که روی بازی ایران آرژانتین شرط بندی می کنند اما همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود …

  • زمان پخش: یکشنبه ها ساعت 8 صبح از فیلیمو

قهوه ترک

سریال قهوه ترک چند قسمت است

قهوه ترک سریال 20 قسمتی به کارگردانی علیرضا امینی و با بازی سارا رسول زاده، حامد بهداد، بهاره کیان افشار، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده و بازیگران ترک مانند ایپک تنولجای و مهمت پولات در مورد زندگی ترانه با بازی سارا رسول زاده است که به دلیل مشکلاتی که برایش بوجود می آید به ترکیه مهاجرت می کند.

  • زمان پخش: هر چهارشنبه 8 صبح از فیلم نت 

صداتو

برنامه صداتو محسن کیایی

یک برنامه مسابقه ای سرگرم کننده با حضور داوران: محد بحرانی، شبم مقدمی، امیرمهدی ژوله و محسن شریفیان و با اجرای محسن کیایی.

  • زمان پخش: چهارشنبه ها ساعت 8 از فیلیمو

تی ان تی حامد آهنگی

برنامه تی ان تی حامد آهنگی چند قسمت است

تاک شو تی ان تی با مجری گری حامد آهنگی مسابقه ای سرگرم کننده و طنز است. این مسابقه 30 قسمتی دارای آیتم های چالشی و جذاب است.

زمان پخش: هر هفته دوشنبه ها ساعت 20 از فیلیمو

آوای جادویی

آوای جادویی

آوای جادویی یک برنامه استعدادیابی با حضور خوانندگان معروف همچون رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی می باشد که به عنوان داور در این مسابقه حضور دارند. علی اوجی مجری برنامه و علیرضا افکاری مدیر هنری مسابقه است.

  • زمان پخش: پنجشنبه ها ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلم نت

سریال مهمونی 2

سریال مهمونی چند قسمت است مهمان سریال مهمونی به ترتیب (1402)

سری دوم سریال مهمونی ایرج طهماسب یکی از سریال های گفتگو محور در حال پخش از شبکه نمایش خانگی است. در مهمونی عروسک های دوست داشتنی مانند بچه، روح، پشه با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان، نازنین شعبانی در هر قسمت میزبان یک مهمان معروف هستند.

  • زمان پخش: چهارشنبه ها ساعت 8 صبح از نماوا

ناتو

بازیکنان برنامه ناتو

ناتو به کارگردانی مهدی صفی یاری و اجرای محمدرضا علیمردانی از جمله برنامه های سبک مسابقه ای است. در هر قسمت از ناتو بازیکنان جدیدی حضور دارند.

  • زمان پخش: دوشنبه ها ساعت 8 صبح از فیلم نت

همچنین سریال های مترجم، آکتور، دیو و ماه پیشونی، رهایم کن و سیاه چاله به تازگی پایان رسیده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. پرستو گفت:

    نمایش خانگی شده تبلیغ سیگار .اسپانسر نمایش خانگی شرکت دخانیات هست.باید هزینه درمان بیماری ها ازشرکت دخانیات ونمایش خانگی که تبلیغ سیگار میکنن بگیرن.هزینه بیمه ودرمان باید ازمالیات اینهاتامین بشه

    1. محمد جواد گفت:

      درست میگین پرستو جون دیگه شورشو در آوردن با سیگار تبلیغ کردن

    2. سحر گفت:

      درست میگین پرستو جون دیگه شورشو در آوردن با سیگار تبلیغ کردن

  2. سوگند گفت:

    یه مشت بی بند و باری رو دارن تحویل جامعه ایرانی میدن، بعد میگن ماه اره نبینید😏

  3. سوگند گفت:

    یه مشت بی بند و باری رو دارن تحویل جامعه ایرانی میدن، بعد میگن ماهواره نبینید😏