اخبار تکنولوژی

آنر Magic V2؛ پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در چین پس از آیفون 14 پرو!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

آنر اعلام کرد که جدیدترین گوشی تاشو خود به نام Honor Magic V2، پرفروش‌ترین گوشی بالای 550 دلار در بازار چین طی سال 2023 بوده است. این موفقیت در حالی است که رقبایی چون آیفون 14 پرو مکس، شیائومی 13 اولترا و اوپو فایند ایکس 6 پرو نیز در این بازار حضور دارند. همچنین فروش روز اول Magic V2 نسبت به نسل قبل آن تا 655 درصد افزایش یافته است.

تقاضا برای خرید این گوشی بسیار بالاتر از حد انتظار آنر بوده و مصرف‌کنندگان برای تهیه آن در فروشگاه‌های فیزیکی صف می‌کشند که این اتفاق پیش‌تر در مورد برخی محصولات اپل رخ داده بود.

موفقیت فروش چشمگیر گوشی تاشو Honor Magic V2 را می‌توان به طراحی ظریف و وزن بسیار سبک آن نسبت داد. ضخامت این گوشی در حالت تا شده تنها 9.9 میلی‌متر است که تقریباً به اندازه یک خودکار است. در حالت باز شده نیز ضخامت آن به 4.7 میلی‌متر می‌رسد. علاوه بر این، وزن Magic V2 فقط 237 گرم است که 3 گرم از آیفون 14 پرو مکس سبک‌تر است.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز این گوشی تاشو در رده پرچمداران قرار می‌گیرد. Magic V2 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2، نمایشگر AMOLED 120 هرتز و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 66 وات است. همچنین دوربین سه‌گانه 50، 50 و 20 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به حساب می‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید