اخبار تکنولوژی

آنر طراحی Magic 6 Ultimate Edition را منتشر کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۲ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در آستانه رویداد رونمایی 18 مارس (28 اسفند) آنر در چین، جزئیات و تصاویر بیشتری از یکی از محصولات جدید این شرکت یعنی آنر Magic 6 Ultimate Edition فاش شده است. آنر پیشتر اعلام کرده بود در این رویداد از سه محصول شامل Magic 6 Ultimate Edition، Magic 6 RSR Porsche Design و لپ‌تاپ MagicBook 16 Pro رونمایی خواهد کرد.

در تازه‌ترین اقدام، این شرکت با انتشار پوستری، طراحی آنر Magic 6 Ultimate Edition را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، یک منبع معتبر لو دهنده اطلاعات موسوم به Digital Chat Station نیز مشخصات این گوشی پرچمدار جدید را فاش کرده است. بر اساس تصاویر منتشر شده، آنر Magic 6 Ultimate Edition از یک ماژول دوربین سه گانه با طراحی منحصربفرد و یک فلش LED برخوردار خواهد بود. اما جالب‌ترین ویژگی آن، بهره‌مندی از یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی با قابلیت زوم 100 برابر دیجیتال است.

جزئیات بیشتر از جمله طراحی نهایی، دیگر مشخصات سخت‌افزاری و قیمت آنر Magic 6 Ultimate Edition باید در رویداد 18 مارس مشخص شود. اما بر اساس شواهد فعلی، به نظر می‌رسد این گوشی قصد دارد با دوربین پیشرفته خود، یکی از بهترین گزینه‌ها برای عکاسی موبایلی باشد.

جزئیات بیشتری از مشخصات آنر Magic 6 Ultimate Edition، پرچمدار جدید این شرکت چینی که قرار است در رویداد 18 مارس (28 اسفند) معرفی شود، منتشر شده است. بر اساس اطلاعات افشا شده از سوی منبع معتبر Digital Chat Station، این گوشی برخی ویژگی‌های جذاب خواهد داشت.

طبق گزارش‌ها، آنر Magic 6 Ultimate Edition مجهز به یک نمایشگر OLED با چهار لبه خمیده و وضوح 1.5K خواهد بود که از فناوری نرخ نوسازی متغیر LTPO بهره می‌برد. دوربین سلفی این دستگاه درون یک حفره نمایشگر کپسولی شکل جای خواهد گرفت و گفته می‌شود از سنسور 50 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بهره می‌برد. همچنین یک سنسور ToF نیز برای کاربردهای بیومتریک در نظر گرفته شده است.

در پنل پشتی، آنر Magic 6 Ultimate Edition از یک ماژول دوربین سه گانه با طراحی منحصربفرد بهره می‌برد که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800 با دیافراگم متغیر f/2.0 تا f/4.0، یک دوربین تله‌فوتو 100 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 100 برابر دیجیتال و یک لنز دیگر خواهد بود.

بدنه این گوشی از ترکیبی از فلز و چرم ساخته شده است. همچنین انتظار می‌رود مدل Magic 6 RSR Porsche Design نیز مشخصات مشابهی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید