اخبار تکنولوژی

هواوی از واچ فیت 3 رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

هواوی از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Watch Fit 3 در بازار جهانی رونمایی کرد. این ساعت هوشمند دارای نمایشگر امولد 1.82 اینچی با لبه‌های خمیده در چهار طرف و طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های ورزشی و سلامتی است.

واچ فیت 3 از بدنه آلومینیومی مربعی‌شکل بهره می‌برد. نمایشگر 1.82 اینچی امولد این ساعت هوشمند، دارای حداکثر روشنایی 1500 نیت و نسبت نمایشگر به بدنه 77.4 درصدی است که تجربه کاربری بهتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

هواوی واچ فیت 3، جدیدترین ساعت هوشمند این شرکت، با طراحی مدرن و ویژگی‌های منحصربفرد برای دوست‌داران سبک زندگی فعال و سلامت معرفی شده است. این ساعت هوشمند دارای بدنه نازک 9.9 میلی‌متری از جنس آلومینیوم و وزن تنها 26 گرم (بدون بند) است که استفاده طولانی‌مدت از آن را آسان می‌کند.

واچ فیت 3 دارای واچ‌فیس‌های متنوع و قابلیت شخصی‌سازی است. همچنین یک تاج چرخان و یک دکمه کناری برای دسترسی سریع به امکانات مختلف در نظر گرفته شده است. از لحاظ قابلیت‌های سلامتی، این ساعت هوشمند مجهز به سنسورهای پیشرفته TruSeen 5.5 برای پایش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون است. بیش از 100 رژیم ورزشی نیز در آن گنجانده شده تا افراد علاقه‌مند به تناسب اندام را پوشش دهد. واچ فیت 3 با بهره‌گیری از فناوری TruSleep هواوی، توانایی نظارت بر خواب، ارزیابی مراحل و کیفیت خواب و ارائه توصیه‌های شخصی برای بهداشت بهتر خواب را دارد.

بر اساس ادعای هواوی، این ساعت در شرایط خاص می‌تواند تا 10 روز شارژدهی داشته باشد. با این حال، در صورت فعال بودن حالت Always-On Display، عمر باتری به حدود 4 روز کاهش می‌یابد. یکی از نکات قابل توجه واچ فیت 3، قابلیت شارژ سریع آن است. طبق اعلام هواوی، تنها 10 دقیقه شارژ، می‌تواند عمر باتری این ساعت را برای یک روز کامل تأمین کند.

واچ فیت 3 هواوی در 6 رنگ مختلف شامل مشکی، صورتی، سبز، سفید، خاکستری و سفید مرواریدی از تاریخ 22 می (2 خرداد) در دسترس خواهد بود. در بریتانیا، نسخه با بند نایلونی این ساعت با قیمت 140 پوند (حدود 175 دلار) و در اروپا با قیمت 160 یورو (حدود 172 دلار) عرضه می‌شود. اما نسخه با بند چرم سفید مروارید کمی گران‌تر بوده و در بریتانیا 160 پوند (حدود 199 دلار) و در اروپا 180 یورو (حدود 193 دلار) قیمت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید