اخبار تکنولوژی

هوآوی تبلتی مقرون‌به‌صرفه با بدنه‌ای پریمیوم معرفی کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۲ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با وجود محدودیت‌های اعمال‌شده بر تجارت گوشی‌های هوشمند هواوی در ایالات متحده، این شرکت سال ۲۰۲۳ درخشانی را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد سال جاری نیز دست کمی از آن نخواهد داشت.

یکی از این محصولات، تبلت جدید هواوی میت‌پد SE 11 است که با وجود برخورداری از برخی ویژگی‌های ممتاز، به‌خصوص در زمینه طراحی، مقرون‌به‌صرفه بودن را وعده می‌دهد.

این تبلت، دنباله‌روی میت‌پد SE سال ۲۰۲۲، از یک طراحی ممتاز برخوردار بوده و در دو رنگ آبی کریستالی و خاکستری nebulag عرضه می‌شود. هواوی پیش‌تر صفحه‌ی اختصاصی این تبلت را در وب‌سایت خود راه‌اندازی کرده است، بنابراین از ابعاد ۲۵۲.۳ در ۱۶۳.۸ در ۶.۹ میلی‌متر و وزن ۴۷۵ گرمی (با احتساب باتری) آن مطلع هستیم.

هواوی میت‌پد SE 11 از یک نمایشگر بزرگ ۱۱ اینچی LCD با فناوری IPS و رزولوشن فول اچ‌دی‌پلاس و نسبت ۸۵ درصدی صفحه به بدنه بهره می‌برد. هواوی همچنین برای راحتی بیشتر در مطالعه، حالت خواندن (eBook mode) را در این تبلت تعبیه کرده است.

در پشت دستگاه، شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نسبتاً استاندارد هستیم، در حالی که در جلو، یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. نکته‌ی مهم‌تر، میت‌پد SE 11 با یک قلم M-Pen Lite همراه است که می‌توان از آن برای نوشتن، طراحی و یادداشت‌برداری مستقیم روی تبلت استفاده کرد.

متأسفانه، لیست مشخصات در وب‌سایت هواوی اشاره‌ای به نوع تراشه‌ی به‌کاررفته نمی‌کند، اما بر اساس شایعات، میت‌پد SE 11 از تراشه‌ی Kirin 710A یا Snapdragon 680 استفاده می‌کند.

هواوی مدل‌های مختلفی از میت‌پد SE 11 را با توجه به میزان حافظه عرضه کرده است که شامل نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی داخلی و همچنین مدل‌هایی با ۴، ۶ و ۸ گیگابایت رم می‌شود.

این تبلت از اتصال سلولار پشتیبانی نمی‌کند، اما به Wi-Fi، بلوتوث ۵.۱، درگاه USB Type-C و یک باتری مناسب ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ وات مجهز شده است.

هنوز خبری در مورد قیمت و زمان عرضه اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود هواوی به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این جنبه‌های مهم ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید