اخبار تکنولوژی

رندر‌های با کیفیت آیفون 15 پرو منتشر شد

رندر‌های با کیفیت آیفون 15 پرو منتشر شد
نویسنده : عضو تحریریه۲۰ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

منبع معتبری که چند ماه پیش رندرهای CAD آیفون 15 پرو را منتشر کرد، تصاویر جدیدی با جزئیات بیشتر از این پرچمدار آیفون منتشر کرده‌است.

بنابر تصاویری که این منبع معتبر منتشر کرده‌است، آیفون 15 پرو دارای قاب تیتانیومی با طراحی لبه‌های گردتر خواهد بود که امیدواریم نگرانی‌های کاربران در مورد مدل‌های فعلی و لبه‌های تیز آن را برطرف کند.

تصاویر حاکی از آن است که برآمدگی دوربین این گوشی افزایش یافته و ضخامت ماژول دوربین بیشتر شده‌است، با این وجود آیفون 15 پرو مکس برآمدگی کمتری داشته و گفته می‌شود از یک دوربین پریسکوپی بهره می‌برد، این پرچمدار همچنین از سنسورهای دوربین کاملا جدید بهره برده که نور بیشتری جذب خواهند کرد و به نورسنجی دقیق دوربین کمک خواهند کرد.

همه مدل‌های آیفون 15 دارای پورت‌های USB-C خواهند بود، اما سریع‌ترین سرعت شارژ به کابل‌های USB-C که توسط اپل تأیید شده‌اند محدود می‌شود.

از میان تحول عظیمی که نسل جدید آیفون خواهد کرد می‌توان به لمسی شدن دکمه‌های پاور و ولوم مدل‌های آیفون 15 پرو اشاره کرد و همچنین دکمه سوییچ میوت از نوع لمسی خواهد بود.

همچنین حاشیه‌های آیفون 15 پرو از همه طرف فقط 1.55 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و شیشه نمایشگر دارای خمیدگی جزئی در محل اتصال به فریم تیتانیومی خواهد بود. در پنل پشتی نیز این خمیدگی جزئی وجود خواهد داشت.

ابعاد پرچمدار بعدی آیفون ۱۴۶.۴۷ در ۷۰.۴۶ در ۸.۲۴ میلی‌متر است که کمی باریک‌تر از آیفون ۱۴ پرو با ابعاد ۱۴۷.۴۶ در ۷۱.۴۵ در ۷.۸۴ میلی‌متر است.

گفتنی است که این گوشی علاوه بر رنگ خاص قرمز تیره، در رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی عرضه حواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید