اخبار تکنولوژی

رنگ‌بندی آیفون‌‌های سری 16 لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بر اساس اظهارات مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، جزئیاتی از رنگ‌بندی احتمالی گوشی‌های آیفون 16 سری جدید اپل فاش شده است. کو که سابقه موفقی در پیش‌بینی‌های درست درباره محصولات اپل دارد، این اطلاعات را در یک توییت اخیر منتشر کرده است.

طبق گفته کو، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس در رنگ‌های مشکی، سفید یا نقره‌ای، خاکستری یا تیتانیومی و همچنین رز قرمز عرضه خواهند شد. به نظر می‌رسد رنگ رز جایگزین رنگ آبی تیتانیومی در نسل قبلی شده است.

از سوی دیگر، مدل‌های پایه آیفون 16 و آیفون 16 پلاس گزینه‌های رنگی مشکی، سبز، صورتی، آبی و زرد را در اختیار خواهند داشت. در مقایسه، نسل قبلی یعنی آیفون 15 و 15 پلاس در رنگ‌های آبی، صورتی، سفید، سبز و مشکی ارائه شده بودند.

با توجه به سابقه دقیق کو در افشای اطلاعات محرمانه اپل، می‌توان تا حدی به این پیش‌بینی‌ها در مورد رنگ‌های آیفون 16 اعتماد کرد. البته باید منتظر رونمایی رسمی این گوشی‌ها در ماه سپتامبر و عرضه آن‌ها در اواخر همان ماه بود تا جزئیات بیشتری از آن‌ها مشخص شود.

بر اساس گفته های کو، اگر پیش بینی قبلی او درباره گزینه های رنگی مدل های پایه آیفون 16 درست باشد، رنگ سفید جایگزین رنگ زرد خواهد شد. او همچنین اضافه کرده که اپل ممکن است برای رنگ هایی که قبلا هم استفاده کرده، نام های جدیدی انتخاب کند. کو حتی به این احتمال اشاره کرده که اپل برای رنگ یکی از محصولات آینده اش، نامی را برگزیند که اکنون نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما دو محصول از نظر رنگ کاملا یکسان نباشند.

در همین راستا، کاربر ایکس ArnaudDucouret@ با انتشار تصویری از طراحی احتمالی سری آیفون 16 پرو بر اساس پیش بینی های کو، چشم اندازی از این گوشی های جدید را ترسیم کرده است. اگر گفته های کو صحت داشته باشد، این اولین باری خواهد بود که سری پرو آیفون شامل رنگ رز قرمز می شود و می تواند یادآور آیفون 6s و 6s پلاس در سال 2015 باشد.

گرچه برخی تصور می کردند رنگ رزگلد در آیفون 6s برای جذب خریداران زن طراحی شده بود، اما اپل از این رنگ با هدف القای حس پرستیژ و لاکچری در محصول خود بهره برده بود.

دیدگاهتان را بنویسید