اخبار تکنولوژی

iOS 17 برخی گوشی‌ها و آی‌پدها را پشتیبانی نخواهد کرد

iOS 17 برخی گوشی‌ها و آی‌پدها را پشتیبانی نخواهد کرد
نویسنده : عضو تحریریه۱۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

در آخرین اخبار غیررسمی منتشر شده از کمپانی اپل آمده است که iOS 17 و iPadOS 17 از دستگاه‌های  آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس، آیفون ۱۰، آیپد (نسل پنجم)، آیپد پرو ۹.۷ اینچی (نسل اول) و آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی (نسل اول) پشتیبانی نخواهد کرد!

این عدم پشتبانی از آیفون ۱۰ اندکی عجیب است اما این گمانه‌زنی توسط MacRumors منتشر شده که معمولا اخبار را به درستی و پیش از اعلام رسمی منتشر می‌کند.

کاربران اپل بهتر است اخبار مربوط را پیگیری کنند به خصوص اگر برای فعالیت‌های روزانه خود به آیفون یا آیپد متکی هستند و بر اساس آن برنامه‌ریزی کنند. ۱۵ خرداد در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان از سیستم‌عامل iOS 17 اپل رونمایی می‌شود و باید تا آن زمان منتظر ماند که اپل چه ویژگی‌هایی را با iOS 17 و iPadOS 17 معرفی می‌کند و چگونه مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد.

تا کنون اخباری که منتشر شده نشان می‌دهد که iOS 17 و iPadOS 17 به همراه هدست AR/VR اپل در WWDC 2023 عرضه خواهند شد. در حالی که ما اطلاعات کمی در مورد سیستم عامل های اپل داریم، گزارش ها حاکی از آن است که iOS 17 در درجه اول بر پیروی از قوانین اروپایی تمرکز خواهد کرد. هیچ اطلاعاتی در مورد iPadOS 17 در دسترس نیست و ممکن است اپل به اجرای ویژگی‌های چندوظیفه‌ای پیچیده‌تر ادامه دهد تا آی‌پدهای پیشرفته «Pro» خود را حتی برای مشتریان جذاب‌تر کند.

دیدگاهتان را بنویسید