اخبار سینما

تصویر جدیدی از واکین فینیکس در “ناپلئون” منتشر شد

عکس جدید واکین فینیکس در فیلم ناپلئون
نویسنده : سارا محمدی۰۷ مرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

در عکس جدیدی که از فیلم ناپلئون منتشر شده واکین فینیکس که قرار است ایفاگر نقش اصلی این فیلم باشد را سوار بر اسب و با چهره ای متفکرانه می بینیم که شجاعت و تسلط ژنرال را به نمایش می‌ گذارد. فیلم ناپلئون به لطف نبردهای حماسی، بازیگران حرفه ای از جمله ونسا کربی و بن مایلز و کارگردانی پرشور ریدلی اسکات، احتمالا یکی از فیلم های پر سر و صدا و مدعی اسکار خواهد بود.

ناپلئون استودیو اپل زندگی ژنرال و امپراتور مشهور فرانسوی را روایت می کند. در تصویر جدید به نظر می‌ رسد ناپلئون بناپارت در حال رهبری افرادش در یک حمله نظامی است. او همچنین یک کلاه خاص بر سر دارد و یک شمشیر بزرگ را به اهتزاز در آورده است. مشخص نیست که این تصویر چه مقطعی از زندگی ناپلئون را نمایش می دهد، اما به نظر می‌ رسد ژنرال برای یک نبرد آماده می‌ شود.

کارگردانی ناپلئون بر عهده ریدلی اسکات است، او درباره شخصیت ناپلئون می گوید:

“من او را با اسکندر مقدونی مقایسه می کنم با آدولف هیتلر یا استالین، او خیلی چیزهای بدی دارد. در عین حال شجاعت، توانایی و تسلط او قابل ستایش بوده است. او فوق العاده بود.”

واکین فینیکس بازیگر برنده اسکار در مورد اجرای نقش ناپلئون در این فیلم می گوید:

“اگر می خواهید واقعاً ناپلئون را درک کنید، باید خودتان در مورد او مطالعه کنید. زیرا اگر این فیلم را ببینید، این تجربه از چشمان ریدلی روایت می شود”.

تصویر جدید واکین فینیکس در فیلم ناپلئون

تصویر جدید واکین فینیکس در فیلم ناپلئون را در زیر ببینید:

عکس واکین فینیکس در فیلم ناپلئون

ناپلئون یکی از مدعیان اسکار خواهد بود

ناپلئون یک فیلم به شدت مورد انتظار است، صحبت های زیادی درباره قدرت این فیلم برای تصاحب اسکار وجود دارد به خصوص پس از انتشار اولین تریلر آن که نبردهای حماسی را در مقیاس گسترده نشان می دهد. گروه بازیگران فیلم نیز به ایجاد شور و حرارت بیشتر کمک خواهد کرد. در کنار فینیکس به عنوان ژنرال ناپلئون، ونسا کربی در نقش همسر ژوزفین همسر ناپلئون، بن مایلز در نقش کالن کورت مشاور ناپلئون، طاهر رحیم در نقش سیاستمدار پل باراس، متیو نیدهام در نقش برادر ناپلئون، لوسین، لودیوین سانگر در نقش سوسیالیت مادیا، لودیوین سانگر در نقش سوسیالیت مادیا حضور دارند.

این فیلم بر اساس فیلمنامه ای از دیوید اسکارپا روایت می شود. ناپلئون در تاریخ 22 نوامبر 2023 (1 آذر 1402) در سینما ها اکران خواهد شد.

همچنین ببینید: پوستر فیلم ناپلئون

دیدگاهتان را بنویسید

  1. R گفت:

    اسکات کبیر و حماسه ای دیگه… تیزر فوق العاده ای ازش بیرون اومده .. خیلی انتظارها بالاست