اخبار سینما

داوران مسابقه آوای جادویی/ چگونه در برنامه آوای جادویی شرکت کنیم؟ (1402)

چگونه در مسابقه آوای جادویی شرکت کنیم؟
نویسنده : سارا محمدی۲۴ خرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

4 داور مسابقه آوای جادویی را در این مطلب معرفی می کنیم و اطلاعاتی در مورد تاریخ تولد، تحصیلات و سایر اطلاعات جذاب در مورد آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم. آوای جادویی با حضور داوران باتجربه که همگی از خوانندگان محبوب و شناخته شده کشور هستند قصد دارد یک مسابقه هدفمند برای شناسایی و پرورش استعدادهای برتر در زمینه خوانندگی را به نمایش بگذارد.

اگر قصد شرکت در مسابقه استعدادیابی خوانندگی آوای جادویی را دارید اما نحوه ثبت نام در این برنامه را نمی دانید راهنمای ما را بخوانید تا پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

اسامی داوران آوای جادویی

رضا صادقی، محمد اصفهانی، محمد معتمدی و رضا یزدانی داوران مسابقه آوای جادویی هستند. علی اوجی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد و علیرضا افکاری مدیر هنری مسابقه است.

محمد اصفهانی

  • تاریخ تولد: 14 تیر 1345
  • تحصیلات: دکترای پزشکی عمومی، دارای گواهینامه درجه یک هنری در رشته خوانندگی موسیقی سنتی ایرانی
داوران آوای جادویی محمد اصفهانی

باتجربه ترین داور آوای جادویی محمد اصفهانی است، جالب است بدانید نام اصلی او محمدمهدی واعظی اصفهانی می باشد. محمد اصفهانی با صدای گرم و پخته خود تیتراژ بسیاری از سریال های ماندگار مانند ولایت عشق را خوانده است. تا کنون 16 آلبوم از او منتشر شده که همگی جزو آثار محبوب در بین طرفداران موسیقی پاپ هستند. محمد اصفهانی در سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر جایزه بهترین خواننده موسیقی پاپ ایران را از آن خود کرد.

رضا صادقی

  • تاریخ تولد: 25 مرداد 1358
  • تحصیلات: لیسانس موسیقی از استکهلم سوئد
داوران مسابقه آوای جادویی رضا صادقی

رضا صادقی یکی دیگر از داوران مسابقه آوای جادویی است که با حضور خود گرمی خاصی به این برنامه داده است. تاکنون 29 آلبوم از این خواننده محبوب اهل بندعباس منتشر شده و می توان او را یکی از وزنه های موسیقی کشور دانست. رضا صادقی تجربه حضور در 2 فیلم بی خداحافظی و بخش کوتاهی از فیلم یاغی را نیز داشته است.

محمد معتمدی

  • تاریخ تولد: 2 مهر 1357
  • تحصیلات: لیسانس کارگردانی
داوران آوای جادویی محمد معتمدی

حضور محمد معتمدی به عنوان داور در مسابقه آوای جادویی حال و هوای مسابقه را به سمت آهنگ های سنتی و آواز برده همان چیزی که محمد معتمدی در آن استاد است. خواننده کاشانی محبوب مسابقه آوای جادویی علاوه بر خوانندگی و آواز در نواختن نی نیز تبحر دارد. حالا که می روی نام یکی از معروفترین آلبوم های او است. محمد معتمدی همچنین خواننده تیتراژ بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی می باشد.

رضا یزدانی

  • تاریخ تولد: 24 مهر 1352
  • تحصیلات: لیسانس مهندسی چوب و کاغذ
داوران آوای جادویی رضا یزدانی

رضا یزدانی خواننده ترانه به نام خلیج فارس یکی دیگر از داوران برنامه آوای جادویی است که حال و هوای برنامه را به سمت موسیقی راک می برد. سبک خوانندگی او راک و پاپ راک و ساز محبوب او گیتار است. او دارای صدای قدرتمندی و خاصی است و علاوه بر خوانندگی در فیلم های زیادی نیز نقش آفرینی کرده است. آلبوم های زیادی از او تاکنون منتشر شده و دارای طرفداران خاص خودش است.

علیرضا افکاری؛ مدیر هنری مسابقه

  • تاریخ تولد: 22 شهریور 1356
  • تحصیلات:
علیرضا افکاری

علیرضا افکاری جزو داوران مسابقه آوای جادویی نیست. او مدیر هنری مسابقه است و چون نقش مهمی در برنامه دارد نام او را در این بخش آورده ایم. علیرضا افکاری به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده با بسیاری از خوانندگان معروف و شناخته شده همکاری داشته است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او همسر ساره بیات است.

نحوه ثبت نام در مسابقه آوای جادویی سال 1402

با توجه به اینکه سایت معرفی شده برای ثبت نام در مسابقه آوای جادویی (avayejadooei.ir) غیر فعال می باشد به نظر می رسد مهلت ثبت نام در مسابقه آوای جادویی به اتمام رسیده و باید منتظر سری جدید مسابقه (در صورت ساخته شدن) باشید تا از شرایط و نحوه شرکت در مسابقه باخبر شوید. برای ثبت نام در آزمون استعدادیابی موسیقی روی لینک زیر کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید.

  • آدرس پیج اینستاگرام مسابقه آوای جادویی: @avayejadooei.ir

روند اجرای مسابقه آوای جادویی چگونه است؟

فراخوان شرکت در مسابقه در خرداد 1400 منتشر شد، سپس آثار ارسال شده توسط گروهی به سرپرستی علیرضا افکاری مورد بررسی قرار گرفتند سپس افراد دارای صلاحیت شرکت در مسابقه برای راستی آزمایی دعوت به مصاحبه حضوری شده و منتخبین مسابقه اصلی کارت طلایی دریافت کردند. شرکت کنندگانی که هم اکنون در حال رقابت در این مسابقه هستند افرادی هستند که این مرحله را پشت سر گذاشته اند.

شرکت کنندگان در هر قسمت یکی از آهنگ های خوانندگان معروف و مجاز کشور را اجرا می کنند و در صورت تایید داوران به مرحله بعدی راه پیدا می کنند. فرد برگزیده می تواند یکی از داوران را به عنوان استاد خود انتخاب کند تا نظرات کارشناسانه آن ها را دریافت کرده و برای بهتر شدن آموزش ببیند.

همچنین بخوانید: آوای جادویی چه روزهایی پخش میشود

دیدگاهتان را بنویسید