اخبار خودرو

لاماری ایما X معرفی شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۴ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شرکت آرین پارس موتور امروز نسخه فول آپشن کراس‌اور پرطرفدار خود، یعنی لاماری ایما X را معرفی کرد.

این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد، از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است تا کمبود امکانات رفاهی که یکی از نقاط ضعف لاماری ایما محسوب می‌شد را جبران کند. از نظر مشخصات فنی، تغییر چندانی بین دو مدل وجود ندارد و همچنان موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار روی لاماری ایما ایکس نصب شده است. تنها تغییر، افزایش جزئی امکانات داخلی و رفاهی است تا جذابیت محصول برای مشتریان بیشتر شود.

یکی از مهمترین تغییرات اعمال شده، اضافه کردن امکان تعویض دستی دنده به گیربکس این خودرو است که نقص موجود در نسخه قبلی را برطرف می‌کند و باعث می‌شود تا لاماری ایما X بتواند به عنوان یک کراس‌اوور اسپرت عمل کند. هم‌چنین این شرکت یک کیت بدنه اسپرت را برای این مدل در نظر گرفته است که با تغییر در طراحی سپر و رکاب، ظاهری اسپرت‌تر به خودرو می‌دهد. در سایر بخش‌ها از جمله مشخصات فنی، تفاوت چشمگیری با نسخه استاندارد وجود ندارد.

مهم‌ترین ویژگی این مدل جدید، افزایش قابل توجه امکانات رفاهی داخل کابین است. صندلی‌های جلو به گرمکن و سیستم سرمایش و ماساژور مجهز شده‌اند. آینه‌های برقی با قابلیت گرمایش، درب صندوق خودکار و شارژرهای تلفن همراه از دیگر امکانات اضافه شده به این مدل هستند.

نظر شما در مورد جدیدترین خودروی رونمایی شده توسط آرین موتور چیست؟ آیا ارزش خرید دارد یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید