اخبار سینما

مارتین اسکورسیزی اسطوره سینما شد!

مارتین اسکورسیزی اسطوره سینما شد
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

«مارتین اسکورسیزی» برنده جایزه اسطوره سینما از «سینما کان» شد. وی پس از دریافت جایزه در مصاحبه‌ای همراه «لئوناردو دیکاپریو» از اهمیت سینمای مستقل و حمایت از آن صحبت کرد و همچنین افزود که فیلم‌ها او را با همه چیز آشنا کردند: رقص، تئاتر، موسیقی و همه نوع اتفاقی.

«مارتین اسکورسیزی» کارگردان آمریکایی که به آثار پرخشونت شهرت دارد در ادامه‌ی صحبت‌هایش چنین گفت:

شما با ساختن یک فیلم یاد می‌گیرید که چگونه آن را بسازید. شما همچنین با تماشای آن‌ها یاد می‌گیرید، بنابراین به تماشای آن‌ها ادامه می‌دهید و برخی از تصاویر عمیق‌تر و عمیق‌تر می‌شوند و شروع به یادگیری آن‌ها می‌کنید.

وی که تا کنون موفق به دریافت جوایزی چون اسکار شده است، در مورد حمایت از سینمای مستقل چنین گفته است:

من دوست دارم راهی برای کمک به فیلم‌های مستقل کوچکتر پیدا کنید،تا بتوان افراد جوان‌تر را به تماشای آن‌ها نشاند.

«اسکورسیزی که از آثارش می‌توان به «راننده تاکسی»، «دوستان خوب»، «عصر بیگناهی»، «رفتگان»، «سکوت» و «مرد ایرلندی» اشاره کرد، از شور و اشتیاق خود برای سینما گفت که در دوران جوانی برای او از سینمای نیویورک آغاز شد.

او همچنین در مورد سختی‌های آخرین فیلمش، «Killers Of The Flower Moon» که لئوناردو دیکاپریو نیز در آن ایفای نقش کرده است، در این مصاحبه صحبت کرد. او همچنین در ادامه به این نکته اشاره کرد که به هر فیلمی که ساخته است به عنوان یک جهان دیگر نگاه می‌کند.

لازم به ذکر است که پارامونت فیلم، «Killers Of The Flower Moon» را به مدت 45 روز در سینماها اکران خواهد کرد و این فیلم دو هفته بعد به طور گسترده منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آخرین فیلم مارتین اسکورسیزی در کن 2023 حضور دارد

دیدگاهتان را بنویسید