اخبار تکنولوژی

استفاده از Threads در اروپا همچنان امکان‌پذیر نیست، حتی با VPN!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۶ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تردز در بیش از ۱۰۰ کشور از جمله آمریکا و بریتانیا در دسترس است اما در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، دسترسی امکان‌پذیر نیست. تردز حتی با وجود ابزار تغییر آی پی یا همان VPN ها نیز برای اروپایی‌ها قابل دستری نیست؛ چراکه متا تأیید کرده کاربران اروپایی که از وی‌پی‌ان استفاده می‌کنند دسترسی به تردز ندارند و پروفایل و محتوای آن‌ها بارگذاری نمی‌شود.

حدود دو هفته قبل متا از اپلیکیشن تردز به عنوان یک رقیب سرسخت برای توییتر رونمایی کرد؛ اما از همان ابتدا استفاده از این شبکه اجتماعی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا امکان‌پذیر نبود.

متا یک بیانیه منتشر کرده است و در آن به احتمال لغو محدودیت تردز پرداخته است:

« تردز اکنون در بیشتر کشورهای اروپا دردسترس نیست و اقداماتی برای جلوگیری از دسترسی شهروندان این کشورها انجام شده است. اروپا همچنان یک بازار بسیار مهم برای ماست و امیدواریم در آینده نزدیک تردز را در بیشتر کشورها عرضه کنیم.»

تردز توانست ظرف هفته اول عرضه‌اش 100 میلیون کاربر جذب کند و عرضه شدن آن در کشورهای اروپایی می‌توانست کاربرهای بیشتری را به سمت این شبکه اجتماعی جذب کند. اما هنوز نمی‌توانید تردز را در اروپا دانلود کنید چرا که به احتمال زیاد به خاطر قانون بازارهای دیجیتالی (DMA) است.

دیدگاهتان را بنویسید