اخبار سینما

سریال مختارنامه محرم 1402 از کدام شبکه پخش میشود

زمان پخش سریال مختارنامه محرم 1402
نویسنده : سارا محمدی۳۱ تیر ۱۴۰۲
5 دیدگاه

سریال تاریخی مختارنامه به کارگردانی داوود میرباقری از سال 1389 که برای اولین بار پخش شد تاکنون پای ثابت برنامه های تلویزیون در ماه محرم بوده است. این سریال 40 قسمتی داستان خون خواهی امام حسین (ع) توسط مختار ثقفی با بازی فریبرز عرب نیا هر سال با آغاز محرم از تلویزیون پخش میشد امسال اما تا این لحظه خبری از پخش این سریال در شبکه های مختلف تلویزیون نیست. در ادامه اطلاعات کاملی در مورد زمان پخش سریال مختارنامه در محرم 1402 و اینکه از کدام شبکه پخش میشود آورده شده است.

آیا مختارنامه در محرم ۱۴۰۲ پخش می شود

بله، مختارنامه امسال هم پخش میشود اما به شکلی متفاوت.

معاونت صدا و سیما در پاسخ به درخواست های زیاد مخاطبان برای بازپخش سریال مختارنامه در محرم 1402 اعلام کرد:

“فرآیند پخش چنین آثاری که پس از پخش اول در گنجینه آرشیو سازمان در دسترس شبکه‌ های مختلف رسانه ملی قرار دارد، بدین قرار است که بنابر درخواست شبکه متقاضی پخش، با تایید شورای فیلم و سریال معاونت سیما به منظور جلوگیری از موازی کاری و همپوشانی‌ ها در پخش، در نوبت پخش قرار می‌ گیرد. برای امسال شبکه یک سیما در ایام تاسوعا و عاشورا دو فیلم را که برشی از سریال مختارنامه است روی آنتن خواهد برد.”

زمان و ساعت پخش مختارنامه در محرم 1402:

بنابراین قرار است مختارنامه در روزهای تاسوعا و عاشورا امسال به صورت تله فیلم (فیلم سینمایی برای تلویزیون) از تلویزیون پخش شود، در واقع سریال مختارنامه امسال پس از 13 سال پس از گذشت اولین پخش بازهم روی آنتن خواهد رفت اما به شکل فیلم سینمایی با نام “کودکان آب” که برش هایی از فیلم را شامل میشود. فیلم سینمایی مختارنامه روز پنجشنبه 5 مرداد 1402 ساعت 22 و از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. همچنین امکان تماشای سریال مختارنامه به صورت کامل در تلویبیون فراهم است.

بیشتر بخوانید: برنامه های تلویزیون برای محرم 1402

دیدگاهتان را بنویسید

  1. معصومه سادات گفت:

    لطفا ساعت پخش رو هم بگید

  2. رقیه کدخدایی گفت:

    زمان پخش مشخص نیست؟

  3. یک ساروی گفت:

    کاش چند تا فیلم ازش میساختن باز هم خوبه ممنون

  4. فاطمه گفت:

    ولی انتظار داشتیم به صورت سریال و کامل از شبکه ها پخش شود خب هرکی که دوست نداره نگاه نکنه اجباری در نگاه کردنشون نیس با پخش نکردن آرزوی کسایی که میخواستن پخش نشه و رفته رفته آرمان ها از بین بره رو براورده کردید

  5. على گفت:

    سلام و درود
    ببينيد ؛
    هرسال بچه هايى كه فهمشون به درك اين سريال ميرسه ميتونن اين سريال جذاب رو ببينند
    بيننده ها كه هميشه يكسرى آدم مشخص نيستن
    پسر من ده سال پيش سه ساله بود ولى امسال ميتونه راحت اين فيلمو ببينه كه متاسفانه و با كج سليقگى پخش نشد.
    واى بر تصميم سازان