اخبار سینما

زخم کاری 2 چندشنبه ها میاد و چند قسمت است؛ علت غیبت هانیه توسلی

زخم کاری 2 چندشنبه ها میاد و چند قسمت است
نویسنده : سارا محمدی۰۴ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به نظر میرسد فصل دوم سریال زخم کاری با نام زخم کاری: بازگشت (Mortal Wound: Return) نسبت به فصل اول از جذابیت بیشتری برخوردار است به خصوص با تغییرات زیادی که در فضای داستان و بازیگران صورت گرفته فکر می کنیم روز به روز به تعداد دنبال کنندگان آن افزوده می شود. اگر شما هم قصد دارید به تماشای سریال پرماجرای زخم کاری بنشینید تا ببینید سرانجام مالک، سمیرا، میثم و خاندان ریزآبادی چه می شود ادامه این مطلب را بخوانید تا بدانید زخم کاری 2 چندشنبه ها پخش میشود و چند قسمت است. زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان اقتباسی است از 2 رمان “بیست زخم کاری” محمود حسینی‌ زاد و “مکبث” ویلیام شکسپیر.

زخم کاری 2 چندشنبه ها میاد؟

فصل دوم زخم کاری از پلتفرم شبکه نمایش خانگی “فیلیمو” در حال پخش است و اولین قسمت آن روز جمعه 17 شهریور 1402 منتشر شد. اما زخم کاری 2 چندشنبه ها میاد: زخم کاری بازگشت جمعه ها پخش می شود و هر هفته جمعه ساعت 8 صبح می توانید قسمت جدید زخم کاری 2 را تماشا کنید.

فصل دوم زخم کاری چند قسمت است؟

فصل اول سریال زخم کاری 15 قسمت داشت اما تعداد قسمت های فصل دوم سریال زخم کاری بیشتر است. زخم کاری 2 برای پخش در 3 بخش 10 قسمتی (در مجموع 30 قسمت) ساخته شده است.

بازیگران زخم کاری ۲

برخی از شخصیت های کلیدی فصل اول زخم کاری مانند رعنا آزادی ور (سمیرا)، جواد عزتی (مالک)، مرتضی امینی تبار (میثم)، مه لقا باقری و الهه حصاری (کیمیا) در فصل دوم نیز حضور دارند و فقط جای خالی هانیه توسلی احساس می شود که به دلیل تصمیم برای کناره گیری موقت از بازیگری، بازی در این سریال را نپذیرفته است. در فصل دوم زخم کاری شخصیت های جدیدی اضافه شده اند از جمله الناز ملک (سیما)، مهران غفوریان (شفاعت)، کامبیز دیرباز (طلوعی) و سید جواد هاشمی.

یکی از جذابیت های این سریال تیتراژ آن با صدای محسن چاوشی است، آیا شما این سریال را دنبال می کنید؟ به نظر شما زخم کاری 1 بهتر بود یا 2؟

همچنین بخوانید: سریال های جدید نمایش خانگی 1402

دیدگاهتان را بنویسید