اخبار تکنولوژی

تصاویر جدیدی از هوم پاد اپل با نمایشگر LCD فاش شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شواهد و تصاویر جدید فاش شده به گمانه‌زنی‌ها درباره یک نسخه جدید از هوم پاد اپل با نمایشگر لمسی دامن می‌زند. کاربر شناخته شده X با نام Kosutami، که به جمع‌آوری محصولات اپل علاقه دارد، یک تصویر از قطعه جدیدی را منتشر کرده که گویای وجود یک شیشه خمیده بزرگ بر روی هوم پاد جدید است.

این شیشه خمیده احتمالا یک پوشش نمایشگر LCD لمسی را تشکیل می‌دهد که تقریبا کل سطح بالایی اسپیکر را فرا می‌گیرد. این یافته جدید با تصاویر قبلی از نمونه اولیه این هوم پاد آینده مطابقت دارد که دارای یک صفحه‌نمایش خمیده LCD بود.

در مقایسه با هوم پاد فعلی که یک نمایشگر لمسی صاف با چراغ‌های LED دارد، این طرح جدید گامی جلوتر به سمت داشتن یک نمایشگر تمام‌صفحه برای نمایش اطلاعات به‌صورت بصری محسوب می‌شود.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که اپل روی چندین نمونه اولیه از هوم پاد با نمایشگر کار کرده، از جمله مدل‌هایی که شباهت زیادی به آمازون اکو شو دارند. اما بر اساس این یافته جدید، به نظر می‌رسد اپل در نهایت طرحی متفاوت اما کم جاه‌طلبانه‌تر را برای هوم پاد آینده خود در نظر گرفته است.

هرچند زمان عرضه و جزئیات بیشتر این هوم پاد جدید همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما این افشاگری‌های پراکنده تصویری روشن‌تر از آنچه اپل برای آینده اسپیکر هوشمند خود در نظر دارد ارائه می‌دهد. بازار رقابتی هوم پاد، اپل را ملزم به ارائه محصولی جذاب و متمایز می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید