اخبار تکنولوژی

اطلاعات جدید تبلت شیائومی Pad 7 Pro لیک شد: نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی و شارژر ۱۲۰ واتی

نویسنده : دانیال نوروزی۰۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

شایعاتی مبنی بر توسعه سری جدیدی از تبلت‌های شیائومی به گوش می‌رسد که به صورت غیررسمی Pad 7 نام‌گذاری شده است.

هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی شیائومی صورت نگرفته، اما به‌تازگی اطلاعاتی از این سری تبلت‌ها به بیرون درز کرده است. دیجیتال چت استیشن، منبعی شناخته‌شده در زمینه افشای اطلاعات، مشخصات احتمالی مدل پرو این سری را با ما به اشتراک گذاشته است.

طبق ادعای دیجیتال چت استیشن، این تبلت جدید از نمایشگر LCD بزرگ‌تر 12.4 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 144 هرتز بهره خواهد برد. همچنین، پردازنده پرقدرت Snapdragon 8 Gen 2 و شارژ سریع کابلی 120 واتی را یدک می‌ک کشد.

این اطلاعات با گواهی‌نامه اخیر سازمان نظارتی 3C چین برای تبلت شیائومی با مدل 24018RPACC (نسخه چین) هم‌سو است که به قابلیت شارژ سریع 120 واتی آن اشاره می‌کند.

علاوه‌بر این، تبلت شیائومی Pad 7 Pro با مدل 24018RPACG (نسخه جهانی) در پلتفرم تاییدیه IMDA سنگاپور دیده شده است که نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن است. با این حال، هنوز جزئیات دقیق‌تر مشخصات یا قیمت‌گذاری این تبلت منتشر نشده است.

پیش‌تر، دیجیتال چت استیشن به برخی ویژگی‌های برجسته دیگر این تبلت اشاره کرده بود، از جمله نمایشگر با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز، دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی، باتری دو هسته‌ای با پشتیبانی از شارژ 67/90 واتی و سیستم چهار بلندگو.

انتظار می‌رود تبلت مورد انتظار شیائومی Pad 7 Pro (احتمالاً مدل 24018RPACC) تا اواخر فوریه در چین عرضه شود. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که این تبلت تجربه اتصال یکپارچه با سایر دستگاه‌های شیائومی و سیستم عامل HyperOS مبتنی بر Android 14 را ارائه دهد.

علاوه‌بر این، شواهدی از تبلت‌های آینده دیگری با نمایشگرهای OLED و پردازنده‌های Snapdragon 8 Gen 3 وجود دارد که احتمالاً بخشی از سری Pad 7 خواهند بود. این مدل ممکن است تبلت Xiaomi Pad 7 Max باشد و انتظار می‌رود در کنار Xiaomi 14 Ultra در ماه آوریل معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید