اخبار سینما

فیلم‌های اکران نوروز 1402

فیلم‌های اکران نوروز 1402
نویسنده : شبنم جعفرپیشه۲۲ اسفند ۱۴۰۱
0 دیدگاه

«روح الله سهرابی» مدیرکل اداره نظارت بر عرضه و نمایش سازمان سینمایی اعلام کرد فیلم‌های «غریب»، «ملاقات با جادوگر»، «فسیل» و «عروس خیابان فرشته» در نوروز 1402 بر پرده‌های سینما اکران می‌شوند.

گفته شده با وجود اضافه شدن این چهار فیلم، فیلم‌هایی چون «ملاقات خصوصی»، «چپ راست» و «بخارست» هم چنان به اکران خود در سال جدید ادامه خواهند داد.

سهرابی در راستای این خبر گفت:

با توجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با عیدفطر شرایط اکران نوروزی متفاوت‌تر از سال‌های قبل بوده و تمایل برخی صاحبان آثار به اکران همزمان با عید سعید فطر، کار چینش فیلم‌ها و رعایت تنوع مضمونی و محتوایی آثار را کمی سخت کرد که با همکاری تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان فیلم‌ها و شورای صنفی، چینش آثار برای اکران نوروز به شکلی مناسب انجام شد.

«محمدحسین لطیفی» کارگردان فیلم «غریب» است و بابک حمیدی، مهران احمدی و رحیم نوروزی از جمله بازیگران آن هستند. این فیلم روایتی از کردستان ایران بعد از انقلاب 1357 است.

فیلم پر ستاره «ملاقات با جادوگر» فیلمی است که در ژانر کمدی عرضه می‌شود و به کارگردانی جمشید بهرامیان و نویسندگی امیرمهدی ژوله است. امیرمهدی ژوله همچنین در کنار مانی حقیقی، هستی مهدوی و نسیم ادبی ایفای نقش می‌کند

فیلم‌های «فسیل» و «عروس خیابان فرشته» نیز به کارگردانی کریم امینی و مهدی خسروی کار خود را در نوروز 1402 آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پر فروش ترین فیلم‌های سال 1401 کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید