اخبار تکنولوژی

زارع پور: راه برخورد با کارکنان یک پلتفرم، بستن آن نیست!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۰ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاون علمی رئیس‌جمهور طی اظهارنظرهای جداگانه‌ای با مسدودسازی اخیر پلتفرم‌های داخلی ایرانی مخالفت کردند.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات، معتقد است راه برخورد با کارکنان متخلف یک پلتفرم، مسدود کردن آن پلتفرم نیست بلکه باید با افراد متخلف برخورد شود.

وی اعلام کرد که در حال پیگیری موضوع است و رئیس‌جمهور نیز با مسدودسازی پلتفرم‌های داخلی و متوقف کردن جریان خدمات فناورانه و نوآورانه به مردم مخالف است و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده است.

زارع پور در ادامه گفت: «شخص رئیس‌جمهور محترم نیز مخالف توقف جریان خدمت‌رسانی فناورانه و نوآورانه به‌ویژه در بسترهای بومی به مردم عزیز هستند و در این زمینه به مراجع مسئول تذکر داده‌اند.»

روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، نیز در واکنش به مسدودسازی اخیر پلتفرم‌های داخلی تأکید کرد که نباید پلتفرم‌ها، کارخانه‌ها و … را تعطیل کرد زیرا این امر به افرادی که از آن‌ها استفاده می‌کنند و همچنین به اشتغال، امید و تولید آسیب می‌زند.

وی معتقد است اخیراً جریانی در حال آسیب زدن به اقتصاد دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار است و از فعالان حوزه فناوری و کارآفرینی دعوت کرد تا با همدلی، از مسیر رشد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیان حمایت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید