اخبار تکنولوژی

نسخه ویژه گلکسی Z Fold 5 در راه است

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۲ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ پس از رونمایی از گوشی تاشو گلکسی Z فولد ۵، ظاهرا در حال آماده‌سازی محصولات دیگری از جمله تبلت‌های گلکسی تب A9 و A9 پلاس است.

به گزارش یکی از منابع، سامسونگ قصد دارد محصولات متعدد جدیدی را در یک رویداد آنپکد معرفی کند که از جمله آن‌ها می‌توان به نسخه ویژه Thom Browne گلکسی Z فولد ۵ اشاره کرد که احتمالا یک نسخه محدود از این تاشو با طراحی تام براون خواهد بود. سامسونگ در گذشته نیز نسخه‌های ویژه Thom Browne برای محصولات مختلف سری گلکسی Z عرضه کرده است.

سامسونگ اخیرا ویدیویی منتشر کرده که به نسخه ویژه Thom Browne گلکسی Z فولد ۵ اشاره دارد.

علاوه بر این، گفته می‌شود گلکسی S23 FE نیز در لیست محصولات جدید این شرکت قرار دارد. گرچه در ابتدا شایعاتی مبنی بر عدم عرضه این محصول وجود داشت اما به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی آن باقی نمانده و اخیرا مشخصات و زمان عرضه احتمالی S23 FE نیز فاش شده است.

در این لیست از محصولات جدید سامسونگ، نام تبلت‌های گلکسی تب S9 FE و S9 FE پلاس نیز دیده می‌شود. پیش‌تر رندرهایی از این دو تبلت منتشر شده بود و اخیرا مشخصات و قیمت تبلت گلکسی FE S9 در وب‌سایت سامسونگ فاش شده است.

علاوه بر موارد فوق، ردیاب گلکسی اسمارت‌تگ ۲ و هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز ۳ نیز در فهرست محصولات جدید این شرکت قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید