اخبار سینما

فصل دوم سریال سیلو کی پخش میشود؟ سرگذشت ساکنان پناهگاه زیرزمینی چه خواهد شد؟

فصل دوم سریال سیلو کی پخش میشود؟
نویسنده : سارا محمدی۲۲ تیر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با پایان یافتن 10 قسمت فصل اول سریال سیلو مخاطبان این سریال جذاب منتظر اعلام تاریخ انتشار فصل دوم Silo هستند. خبر خوش برای طرفداران این سریال این که ساخت فصل 2 سریال سیلو قطعی است و مطمئنا ربکا فرگوسن با داستان های پسا آخرالزمانی بیشتری بازخواهد گشت. اما خبر بد اینکه ممکن است اعتصابات سراسری نویسندگان باعث به تاخیر افتادن زمان پخش فصل دوم سریال سیلو شود. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ احتمالی اکران فصل دوم سیلو، بازیگران و دیگر اطلاعات در اختیار شما قرار می دهیم.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال silo

گرچه پایان فصل اول پاسخ بسیاری از سوالات طرفداران را داد اما همچنان سوالاتی در ذهن مخاطب باقی گذاشته است. به نظر میرسد برای تماشای فصل دوم سیلو باید تا سال 2024 منتظر بمانید و این تنها چیزی است که در مورد تاریخ انتشار فصل 2 سیلو می دانیم و تاریخ انتشار آن به طور رسمی تایید نشده است.

ساخت فصل دوم سریال سیلو توسط اپل تی وی پلاس در ژوئن 2023 تایید و در همان ماه فیلمبرداری آن آغاز شد بنابراین شروع فیلمبرداری فصل دوم سیلو قبل از شروع اعتصابات سراسری نویسندگان بوده و بعید به نظر می رسد این اعتراضات زمان انتشار فصل جدید Silo را تا حد زیادی به تعویق بیندازد. می توان به صورت تقریبی زمان پخش فصل دوم سیرال سیلو را بین آوریل و ژوئیه 2024 تخمین زد.

بازیگران فصل دوم سریال سیلو

انتظار داریم بازیگران زیر برای فصل دوم Silo بازگردند:

  • ربکا فرگوسن در نقش ژولیت
  • کامن در نقش رابرت سیمز
  • هریت والتر در نقش مارتا واکر
  • چینازا اوچه در نقش پل بیلینگز
  • آوی نش در نقش لوکاس کایل
  • ریک گومز در نقش پاتریک کندی
  • و تیم رابینز در نقش برنارد

داستان فصل دوم سریال سیلو درباره چیست؟

فصل دوم سریال سیلو مانند فصل اول دارای 10 قسمت خواهد بود. سیلو بر اساس مجموعه‌ رمان‌ های هیو هوی نوشته شده است. این سریال در مورد هزاران نفر است که در یک سیلو غول پیکر که در واقع یک پناهگاه زیرزمینی است زندگی می کنند. افراد ساکن در سیلو از کاوش در دنیای بیرون منع شده اند. ربکا فرگوسن در فیلم سیلو نقش مهندسی به نام ژولیت را بازی می کند که در مورد اینکه چه اتفاقی برای افرادی می افتد که سعی می کنند سیلو را ترک کنند تحقیق می کند.

از آنجایی که سیلو دقیقا بر اساس داستان کتاب ساخته نشده ممکن است فصل‌ دوم از خط داستانی پیش‌ درآمد پیروی نکند و در عوض فلش‌ بک‌ ها و شخصیت‌ های جدید را با طرح فعلی در هم بیامیزد.

همچنین بخوانید: معرفی سریال سیلو

دیدگاهتان را بنویسید