اخبار بازی

بازی Helldivers 2 رکورد Halo Infinite را هم شکست!

نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی شوتر Helldivers 2 به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و در این مسیر، موفق شد رکورد بازی Halo Infinite در زمینه تعداد بازیکن همزمان Steam را بشکند.

اوج‌گیری Helldivers 2 پایان‌پذیر نیست. این بازی شوتر و همکاری‌محور با عبور از 250 هزار بازیکن همزمان در Steam، در این هفته باری دیگر با رشد مخاطب روبرو شد و توانست آمار خودش را بالاتر ببرد.

تعداد بازیکنان همزمان Helldivers 2 در Steam عدد فوق‌العاده 276364 است. طبق داده‌های SteamDB، این بازی توانسته رکورد Halo Infinite را هم در این زمینه بشکند (که 272586 بازیکن همزمان بود).

بیشتر بخوانید: بازی Helldivers 2 در زمینه تعداد بازیکنان همزمان رکورد زد

با در نظر گرفتن این موضوع که بخش چندنفره Halo Infinite برخلاف Helldivers 2 رایگان بود، باید گفت این آمار فوق‌العاده‌ست. جدای از این، تعداد مخاطبین Halo Infinite روی PC بین پلتفرم‌های مختلف از جمله Windows Store، Steam و Game Pass تقسیم شده بود، در حالی که Helldivers 2 تنها روی Steam در دسترس است. این نکات را باید در نظر گرفت تا موفقیت‌های این اثر بیشتر به چشم بیاید.

به دنبال استقبال دور از انتظاری که بازی Helldivers 2 با آن روبرو شد، توسعه‌دهنده این اثر یعنی استودیوی Arrowhead آماده‌ست تا محتوای پساعرضه این عنوان را در اختیار هواداران قرار دهد. محتوای جدید زیادی برای این بازی در دست تولید است که شامل حالت PvP نمی‌شود. بازی Helldivers 2 هم‌اکنون در دسترس پی‌سی گیمرها و کنسول پلی‌استیشن 5 قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید