اخبار تکنولوژی

آپدیت iOS 16.4.1 برای از بین بردن باگ‌ها منتشر می‌شود

آپدیت iOS 16.4.1 برای از بین بردن باگ‌ها منتشر می‌شود
نویسنده : عضو تحریریه۱۶ فروردین ۱۴۰۲
0 دیدگاه

 پس از شکایت کاربران آیفون حالا شرکت اپل نسخه‌ی جدیدی برای کسب رضایت کاربران منتشر کرده است.

ماجرا از این قرار بود که از زمان انتشار iOS 16.4 که به تازگی اتفاق افتاده است، برخی کاربران آیفون با مشکلاتی مربوط به برنامه آب و هوا روبه‌رو شدند. کاربران از این شاکی بودند که برای دسترسی به این برنامه باید رمزهای عبور وای فای را وارد کنند. پس از آن صفحات وضعیت سیستم اپل مشکلات مربوط به برنامه آب و هوا و WeatherKit را تایید کردند و خبر دادند که در حال کار کردن بر آن هستند و مشکل را برطرف خواهند کرد.

حالا MacRumors، منبعی در توییتر که پیش از این نیز اخبار موثقی را منتشر کرده است؛  گفته که اگرچه اپل قبلا اولین نسخه بتا را برای iOS 16.5 منتشر کرده است، iOS 16.4.1  در راه است و تا یک یا دو هفته آینده منتشر خواهد شد. او اعلام کرده که این به‌روزرسانی جزئی، برای از بین بردن برخی باگ‌ها و آسیب‌پذیری‌ها است.

با رفتن به Settings > General > Software Update بررسی کنید که آیا به روز رسانی برای آیفون شما انجام شده است یا خیر. گفتنی است از جمله ویژگی‌های جدید، قابلیت جداسازی صدا برای تماس‌های تلفن همراه است که در صورت فعال بودن، صداهای محیطی را در پس‌زمینه تماس‌ها حذف می‌کند تا صدای آنها واضح‌تر شود.

قابل ذکر است کهiOS 16.4.1 یک به‌روزرسانی کوچک خواهد بود، در حالی که iOS 16.5 همچنان در حال آزمایش و ایجاد تغییرات است. اپل هفته گذشته اولین نسخه بتای iOS 16.5 را با چند تغییر جزیی، از جمله افزودن تب «Sports» در اپلیکیشن Apple News را عرضه کرد. این گمانه وجود دارد که نسخه در اردیبهشت ماه در دسترس عموم قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید