اخبار سینما

ادامه حواشی اعتصاب نویسندگان هالیوود/ ساخت شرک 5 فعلا منتفی شد!

ساخت شرک 5 فعلا منتفی شد!
نویسنده : سام بورنگ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیرا یکی از جدی‌ترین اتفاق جهان سینما به اعتصابات نویسندگان هالیوودی بازمی‌گردد که باعث بازخوردهای منفی فراوانی در صنعت سینما شده است.

چندی پیش نویسندگان سینمایی برای بیان اعتراضات خود که دلیل آن کم بودن دستمزدهایشان بود، در مقابل استودیوهای بزرگ حضور یافتند و حتی با وجود برخی جلسات برای مذاکره نیز این اعتراضات به نتیجه نرسید تا نویسندگان هالیوودی دست به اعتصاب بزنند.

این اتفاق باعث شد که بسیاری از پروژه‌های سینمایی در دست تولید، متوقف شود و ممکن است که این موضوع با ضرر و زیان بسیار بالایی برای صنعت فیلم‌سازی همراه شود.

یکی از پروژه‌هایی که اخیرا خبر تولید آن به گوش رسیده بود، شرک 5 است.

ساخت انیمیشن شرک 5 به تازگی تایید شده بود و قرار بود تمامی صداپیشگان محبوب این اثر همچون مایک مایرز، ادی مورفی، کامرون دیاز و آنتونیو باندراس در آن حاضر باشند، اما اکنون و با اعتصاب نویسندگان هالیوودی، ساخت این انیمیشن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

گفتنی است که درکنار ساخت این انیمیشن، قرار بود اسپین‌آف شخصیت محبوب خر شرک نیز در دست ساخت قرار گیرد و حال باید منتظر ماند تا شرایط عجیب این روزهای هالیوود به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد؛ چراکه سرنوشت ساخت بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که بسیاری از مخاطبان انتظار می‌کشند به همین اتفاقات بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: انیمیشن Shrek 5 ساخته می‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید