اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه اپل ویژن پرو در ایالات متحده مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۳ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

از زمان معرفی هدست ویژن پروی اپل مدت زیادی می‌گذرد اما هنوز عرضه عمومی آن انجام نشده است.

براساس گزارش‌ها، تاریخ احتمالی عرضه این هدست ۳۵۰۰ دلاری در ایالات متحد ۷ بهمن ۱۴۰۲ (۲۷ ژانویه) است که با گزارش مارک گورمن هم‌خوانی دارد. سونی تامین‌کننده اصلی نمایشگر و یک شرکت چینی نیز به عنوان تامین‌کننده ثانویه عمل می‌کنند تا در صورت تقاضای زیاد، ظرفیت تولید افزایش یابد.

هدست ویژن پروی اپل از نمایشگر OLEDoS مبتنی بر سیلیکون با استفاده از فیلتر رنگی و طرح WOLED بهره می‌برد. این روش با هدایت نور سفید از طریق فیلترهای رنگی RGB، بازتولید رنگ را بهبود می‌بخشد. طبق شایعات اپل در سال 2027 نسخه ارتقا یافته با فناوری RGB OLEDoS سامسونگ عرضه خواهد کرد که روشنایی بیشتری نسبت به مدل فعلی دارد.

یکی از تحلیل‌گران مطرح دنیای فناوری اهمیت این محصول را برای اپل در 2024 تاکید می‌کند و پیش‌بینی می‌کند اپل تقریبا 500,000 دستگاه عرضه خواهد داشت که نشانه تقاضای بالقوه آن است.

مینگ چی کو تأکید می‌کند پاسخ مثبت کاربران به هدست ویژن پرو می‌تواند آن را به «محصول مهم بعدی» تبدیل کند و استاندارد جدیدی را در دنیای تکنولوژی تعریف کند. این محصول دارای نمایشگر با وضوح بالای ۲۳ مگاپیکسل است که توسط تراشه‌های M2 و R1 پشتیبانی می‌شود و سنسورهای مهمی مانند لایدار را دارا است. اما عمر باتری کم و هزینه بالا برای برخی کاربران محدودیت محسوب می‌شود.

باید تا روز عرضه رسمی هدست ویژن پرو منتظر بمانیم و ببینیم استقبال کاربران از این هدست واقعیت ترکیبی به چه شکل است. نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید