اخبار تکنولوژی

زاکربرگ: بیش از نیمی از کاربران، تردز را ترک کرده‌اند!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۷ مرداد ۱۴۰۲
0 دیدگاه

زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اعلام کرد، شبکه اجتماعی جدید این شرکت به نام Threads که به منظور رقابت با توییتر راه‌اندازی شده بود، بیش از نیمی از کاربران خود را از دست داده است.

Threads تنها پنج روز پس از راه‌اندازی در ماه گذشته توانسته بود بیش از 100 میلیون کاربر جذب کند. اما طبق گزارش بی‌بی‌سی، زاکربرگ اکنون اعلام کرده که تعداد کاربران این شبکه اجتماعی کاهش یافته است.

زاکربرگ این وضعیت را عادی توصیف کرده و پیش‌بینی کرده که با افزودن ویژگی‌های جدید، روند حفظ کاربران بهبود یابد. Threads در زمان راه‌اندازی به دلیل ویژگی‌ها و عملکرد محدود، مورد انتقاد قرار گرفته بود. متا از آن زمان ویژگی‌هایی مثل فیدهای جداگانه و ترجمه پست‌ها را اضافه کرده است.

بنا بر گزارشات اخیر، در جلسه‌ای که مدیرعامل متا، مارک زاکربرگ، با کارکنان این شرکت برگزار کرد، مدیرمحصول متا، کریس کاکس، نیز حضور داشت و به کارمندان گفت که اکنون متمرکز بر افزودن ویژگی‌هایی هستند که کاربران را به Threads بازمی‌گرداند.

به عنوان مثال قرار است ویژگی جدیدی اضافه شود که کاربران اینستاگرام نیز بتوانند تردزهای مهم را مشاهده کنند. گفتنی است متا دیروز گزارش مالی سه‌ماهه خود را منتشر کرد که نشان می‌دهد با وجود ضرر سنگین در حوزه متاورس، بهترین سه‌ماهه از سال ۲۰۲۱ را پشت سر گذاشته است.

به نظر شما تردز می‌تواند به یک رقیب جدی برای توییتر مبدل شود؟

دیدگاهتان را بنویسید