اخبار تکنولوژی

تیم کوک می‌گوید که ویژن پرو تاثیر بزرگی روی مردم گذاشته است!

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

اپل ویژن پرو اخیرا سیستم عامل جدیدی به نام visionOS دریافت کرد و این سیستم عامل توانست جایزه مداد سیاه را دریافت کند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، برای تبریک به تیم طراحی و تمجید از عملکرد ویژن پرو، به صفحه مجازی X مراجعه کرد. مداد سیاه محبوب‌ترین جایزه D&AD است. visionOS اولین محصول اپل است که از زمان iPad در سال 2011، برنده جایزه مداد سیاه شده است. این اولین مداد سیاه است که در زمان مدیر عاملی تیم کوک، به شرکت اپل اعطا می‌شود. طبیعی است که کوک از شرایط موجود به شدت راضی باشد.

کوک علاوه بر تبریک به تیم طراحی اپل، اذعان کرد که دستاوردهای ویژن پرو با سال‌ها تلاش امکان‌پذیر شد. او همچنین اعلام کرد که شاهد هیجان‌زده شدن مردم بود، زمانی که برای اولین بار ویژن پرو را در دست می‌گرفتند.

من می‌توانم چنین چیزی را درک کنم. ویژن پرو یکی از بهترین هدست‌های AR است که صنعت XR تا به حال دیده است. نمایشگرهای میکرو OLED آن فوق‌العاده هستند و ردیابی دست و چشم آن نه تنها دقیق است، بلکه به خوبی اجرا می‌شود. شما به سادگی به آنچه می‌خواهید باز کنید، نگاه می‌کنید و سپس می‌توانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. اما من فکر می‌کنم ممکن است دلیل دیگری برای این مورد وجود داشته باشد که چرا مردم هنگام استفاده از ویژن پرو، احساساتی می‌شوند. شاید این اولین باری باشد که آن‌ها در زندگی خود از یک دستگاه VR استفاده می‌کنند. ویژن پرو بسیار عالی است، اما Meta Quest 3 انتخاب بسیار مقرون به صرفه‌تری برای طرفداران هدست‌های واقعیت مجازی است.

اگر شخصی که قبلا از هدست واقعیت مجازی استفاده نکرده است را وادار به تجربه Microsoft Flight Simulator 2020 در Quest 3 کنید، بسیار احساساتی می‌شود. کاری که اپل ویژن پرو انجام می‌دهد، این است که یک رابط کاربری بصری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اپل یک نام بزرگ است و باعث می‌شود مردم بخواهند هدست‌های این شرکت را امتحان کنند، حتی اگر استفاده مهمی از آن نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید